Oprettet April 27, 2011 Kunne ikke lige finde ud af hvor jeg skulle smide dette indlæg, så nu ligger det her under small talk..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 Jeg har hørt, at rodalon skulle være rigtig godt. Man bruger det også til "dyre-tis". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 Jeg har hørt, at rodalon skulle være rigtig godt. Man bruger det også til "dyre-tis". Ja det er godt mod lugten. Men hvordan man fjerner pletten ved jeg ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 Rodalon tager lugt og bakterier. Pletten kan man klare med et sengetæppe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2011 vores madras kan man lyne betrækket af, så får det en tur i maskinen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2011 vores madras kan man lyne betrækket af, så får det en tur i maskinen Samme her, ellers vil jeg også sige Rodalon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites