Besvaret July 23, 2011 Dejligt at i havde en god dag :) Huskede i at tage billeder ;) Der blev vidst taget lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Den der zebra, som jeg snakkede om, som Mie har er denne: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Så er jeg endelig hjemme. Kl er jo så os kun kvart i 1.. Puha min ryg er smadret. Tusind tak for nogle super hyggelige dejlige timer. :) Tak Skønne Troldemor fordi du lagde hus til.. Det er SÅ meget JER det fine hus <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Så har jeg lige oprettet en billed tråd med billeder fra sommerfesten! :loveshower Se her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Tak for en hyggelig dag Piwer :) og tak for din søde hilsen i billedtråden Vanni :):) I dag er Sandie og Nadja taget hjem. Silke savner allerede "Nada" :( de 2 piger har bare haft hygget sig for vildt og ja det synes jeg også de to store piger har ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites