Besvaret July 9, 2011 Vanni: hvis det er kan du køre med mig til/fra Troldhede, så bliver I ikke så klemt i Mies bil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Vanni: hvis det er kan du køre med mig til/fra Troldhede, så bliver I ikke så klemt i Mies bil :) tak, hvor er du sød, men jeg afventer lige svar fra Tildes mor, om hun kan tage en klapvogn med til mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 tak, hvor er du sød, men jeg afventer lige svar fra Tildes mor, om hun kan tage en klapvogn med til mig :D :balloons Helt i orden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Jeg kommer stadig.... (og har Tildes mor + klapvogn med) - vi kører før grillning... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Jeg kommer stadig.... (og har Tildes mor + klapvogn med) - vi kører før grillning... :) hvad med Tilde, skal hun ikke også med??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Jeg kan tage en "familiens favoritkage" med :) Skønt! :loveshower Jeg kommer stadig.... (og har Tildes mor + klapvogn med) - vi kører før grillning... :) Dejligt smukke.... Glæder mig til at (gen)se jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 hvad med Tilde, skal hun ikke også med??? Nope.. skal hun ikke... Dejligt smukke.... Glæder mig til at (gen)se jer :loveshower ILM smukke :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 hvad med Tilde, skal hun ikke også med??? Nej jeg skal have Christina tid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Nej jeg skal have Christina tid :D uhhh det kunne der også være behov for engang imellem :D, glæder mig til, at jeg kan sige, at jeg skal have Gitte tid fra mand og barn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 uhhh det kunne der også være behov for engang imellem :D, glæder mig til, at jeg kan sige, at jeg skal have Gitte tid fra mand og barn... Det er bare SÅ skønt :D Du har noget, at glæde dig til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Ej jeg vil bare lige sige, at jeg glæder mig helt vildt til at møde jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Jeg glæder mig også til at se jer alle sammen om 1½ uges tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Så er der betalt brunch :loveshower Jeg mangler stadig betaling fra et par BK tøser, men nu er der altså ingen fortrydelsesret længere :) Glæder mig!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 Det bliver bare så godt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 :) Har os lavet navne skilte... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2011 :) Har os lavet navne skilte... Og de er så fine :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2011 Abelka: jeg tager et par kjoler med til dig, som du kan låne til den fest, som i skal til jeg mener det var i august :D. Og det er ikke kjoler, som jeg selv kommer til at skulle bruge de næste mange måneder, så du skal ikke tænke på, hvordan og hvorledes med tilbagelevering :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Hvis der nogle af de dejlige damer der har en mobil liggende til salg er i velkommen til vise mig så kunne i evt tage med på lørdag.. ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Sandie, skal det være en nyere mobil, for hvis en en gammel model kan bruges, så har jeg en du kan få :D. Jeg skal bare se om jeg kan finde en oplader til den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Sandie, skal det være en nyere mobil, for hvis en en gammel model kan bruges, så har jeg en du kan få :D. Jeg skal bare se om jeg kan finde en oplader til den... Behøves bestemt ikke at være helt ny.. den skal bare være smartere end den jeg har nu :) hvad har du da ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Behøves bestemt ikke at være helt ny.. den skal bare være smartere end den jeg har nu :) hvad har du da ? Jeg har en til salg herinde. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Behøves bestemt ikke at være helt ny.. den skal bare være smartere end den jeg har nu :) hvad har du da ? åhhh jeg har en nokia et eller andet - men en ældre model... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2011 Jeg har en til salg herinde. :) Det ved jeg søde.. har dog ikke så mange penge, ellers tak for tippet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2011 Lige en lille opdatering: Jeg har sendt PM til jer alle med min adresse, så i kan finde vej på lørdag ;) Og desværre ser det ikke ud til at blive grill-vejr, så enten skal vi sige at vi stopper festen ( ;) ) inden aftensmad, eller også skal vi måske ud i noget sammenskuds, eller købe udefra (pixza/grillmad)..... Hva siger i? Og jeg mangler stadig lidt frivillige til at tage noget med til kaffen.... Er der nogen der har tid/lyst? Knus :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites