Oprettet April 24, 2011 Jeg faldt lige over denne artikel klik Det skulle være det tidligst fødte barn, der har overlevet. Ret vildt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 ja jeg læste den godt. Det er utroligt. Og fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 Er jeg den eneste der tænker om det er helt godt at blive holdt i live så tidligt, jeg mener, vil der ikke være en masse følgesygdomme som barnet skal leve med resten af livet. Selvfølgelig er det svært for var det en selv ville man nok gøre hvad som helst for ens barn overlevede, jeg syntes bare at det er meget tidligt, men håber den lille pige får et langt og dejligt liv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 Er jeg den eneste der tænker om det er helt godt at blive holdt i live så tidligt, jeg mener, vil der ikke være en masse følgesygdomme som barnet skal leve med resten af livet. Selvfølgelig er det svært for var det en selv ville man nok gøre hvad som helst for ens barn overlevede, jeg syntes bare at det er meget tidligt, men håber den lille pige får et langt og dejligt liv :loveshower Jeg tænkte faktisk det samme. Men så vidt jeg kunne læse, så har hun det vist godt. Så det må være noget af et mirakel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 Jeg tænkte faktisk det samme. Men så vidt jeg kunne læse, så har hun det vist godt. Så det må være noget af et mirakel. ja og det er jo fantastisk :) tror bare ikke man kan se og opdage alle skavanker før barnet er ældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 Er jeg den eneste der tænker om det er helt godt at blive holdt i live så tidligt, jeg mener, vil der ikke være en masse følgesygdomme som barnet skal leve med resten af livet. Selvfølgelig er det svært for var det en selv ville man nok gøre hvad som helst for ens barn overlevede, jeg syntes bare at det er meget tidligt, men håber den lille pige får et langt og dejligt liv :loveshower Nej har også tænkt tanken - om det er det "værd" for pigen i længden. Men håber da selvfølgelig også for pigen, at hun får et langt og skønt liv :loveshower Og ja jeg ville nok også gøre ALT, hvis det var mit barn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 ja og det er jo fantastisk :) tror bare ikke man kan se og opdage alle skavanker før barnet er ældre Nej, det har du nok ret i. Jeg fandt lige et billede af pigen her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2011 jeg får tårer i øjnene af den artikel og hold op hvor den bringer minder frem. tænk sig at mine drenge faktisk kun vejede 130g mere end hende og der var kun en cm til forskel i længden. og nej prinsessemor du har helt ret visse senfølger bliver desværre først synlige når barnet bliver ældre, det har vi også måtte sande. efter det i 8 år har lignet en total solstrålehistorie for vores drenge ser det nu pludselig ud til ikke at være så fantastisk alligewvel :( men jeg håber virkelig at den lille pige får så godt et liv som muligt, det bliver hårdt for hendes forældre, også efter udskrivelsen og lang tid frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2011 jeg får tårer i øjnene af den artikel og hold op hvor den bringer minder frem. tænk sig at mine drenge faktisk kun vejede 130g mere end hende og der var kun en cm til forskel i længden. og nej prinsessemor du har helt ret visse senfølger bliver desværre først synlige når barnet bliver ældre, det har vi også måtte sande. efter det i 8 år har lignet en total solstrålehistorie for vores drenge ser det nu pludselig ud t il ikke at være så fantastisk alligewvel :( men jeg håber virkelig at den lille pige får så godt et liv som muligt, det bliver hårdt for hendes forældre, også efter udskrivelsen og lang tid frem :kram2 :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites