Guest

færre i behandling for barnløshed

7 indlæg i dette emne

Så har tv2 nyhederne endelig taget bruger betalingen af behandlingen af barnløshed op, så der kan komme fokus på konsekvenserne ved dette. Og de kunne fortælle, at forsøgene er faldet med 1/5 ....

Håber at mere fokus på emnet kan få folketinget til at tænke mere over, hvad det er de har sat i gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja endelig lidt mere fokus på det. Hørte lige i Nyhederne, at det var Politiken de havde deres historie fra: Politiken.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er alligevel utroligt at der ikke har været mere om det før nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"håber og tror på at det er en udskydelse"

Hvad fanden bilder Bertel Haarder sig ind - han tror ligefrem at de studerende nok ska få råd....

Den mand kan pis mig af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"håber og tror på at det er en udskydelse"

Hvad fanden bilder Bertel Haarder sig ind - han tror ligefrem at de studerende nok ska få råd....

Den mand kan pis mig af...

giver dig så meget ret... Han virker på mig som helt enormt erogant (staves)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

giver dig så meget ret... Han virker på mig som helt enormt erogant (staves)

Det staves arrogant ;)

Og ja, der er næppe nogen tvivl om, at han og konen ikke har haft fertilitetsproblemer :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det godt lige på News og det er SÅ godt det kommer frem :) Der vil blive født ca 500 færre børn om året hvis tendensen fortsætter :( Så lad os håbe Haarder har ret i at det kun er midlertidigt, alt andet vil være frygteligt og ikke mindst for de stakkels mennesker der så gerne vil have deres ønskebarn, men ikke har råd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER