Oprettet April 20, 2011 Opretter lige et emne på vegne af mig selv og MinHemmeligeProfil, som begge er lidt forvirrede efter vores første ÆL sprøjte... Hvornår kan man forvente at mens kommer efter ÆL sprøjte? Jeg troede det var 14 dage efter, men ved det virkelig ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Opretter lige et emne på vegne af mig selv og MinHemmeligeProfil, som begge er lidt forvirrede efter vores første ÆL sprøjte... Hvornår kan man forvente at mens kommer efter ÆL sprøjte? Jeg troede det var 14 dage efter, men ved det virkelig ikke... Uhh, godt initiativ. Følger lige med her og håber vi får nogle gode svar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 ... Mener også det er ca 14 dage efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Det er 14 dage efter ÆL, men der går jo ca. 36 timer fra man tager sprøjten til ÆL kommer. Så jeg vil siger 14-16 dage efter sprøjten tages :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites