Oprettet November 9, 2010 og jeg er så glad for den :yiepie Det er en nokia x3 02 og den er bare lækker. Nu skal jeg lige lære den at kende. Men jeg er allerede blevet forelsket :lol Jeg har fået et telia xpress abnnement. Nogle der kender noget til det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Kender ikke til det, men tillykke med den nye mobil :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Kender ikke noget til nokia - men tillykke med din nye mobiltelefon. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Nej heller ikke mig men tillykke med fonen, kender godt fornemmelsen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Kender den ikke, men måske hvis du lagde et billede ind af den. Men i hvert fald så tillykke med den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Kender den stadig ikke, men den ser fed ud. Kunne være man skulle overveje sådan en til næste gang jeg skal have ny. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Kender den stadig ikke, men den ser fed ud. Kunne være man skulle overveje sådan en til næste gang jeg skal have ny. Den er fed, og jeg er mega glad for den. Det er sjældent at jeg gider gå op i, hvad de kan. Men det her er mit nye legetøj :laugh Del dette indlæg Link to post Share on other sites