Oprettet April 18, 2011 Jeg er gravid i ca 9 eller 10 uge. Jeg skulle lige ud og tisse en lille tår men da jeg skulle tørre mig var der lidt blod på toiletpapiret.. Fuck jeg er bange nu for at jeg skal miste barnet.. Jeg har godt nok læst at man godt kan risikere at bløde meget lidt i starten af sin graviditet, men jeg er stadig i panik.. Hvad har I andre oplevet. Jeg vil ihvetfald skynde mig at ringe til lægen i morgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Jeg har oplevet det en gang, hvor det desværre endte i en SA :( Håber for dig, at det er en ubetydelig blødning :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Tillykke med graviditeten :) Lægen vil højst sandsynlig ikke se dig, før du har haft gentagne blødninger over flere dage. Så før du har blødt mere er der ingen grund til at være bange. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Jeg har prøvet det en gang hvor der var lidt brunligt/rødt udflåd. Ring til lægen for en sikkerhedsskyld. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Tak for jeres hurtige svar. Det gør mig lidt mere rolig, men jeg er klar over at der jo er en risiko for SA når jeg ikke er længere henne. Der har heldigvis ikke været noget siden, så måske er det bare mig som er lidt pyller :blush men lægen får nu lige et opkald i morgen alligevil... Bare lige for en sikkerhedsskyld :o) God påske til jer alle :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Jeg blødte frem til uge 18, on/off hele tiden og han kom sund og rask ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Jeg blødte frem til uge 18, on/off hele tiden og han kom sund og rask ud :) Det giver mig ro i sjælen.. Tusinde TAK :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Her endte det desværre med en SA... men det er normalt at bløde lidt i starten.... der hvor jeg vil blive opmærksom er hvis du får smerter i underlivet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Her endte det desværre med en SA... men det er normalt at bløde lidt i starten.... der hvor jeg vil blive opmærksom er hvis du får smerter i underlivet. Jeg har heldigvis ingen smerter i underlivet, så jeg håber på det bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Jeg blødte også en hel del fra omkring uge 12-16..... Og har jo nu en dejlig dreng på knap 3 uger :wub Jeg vil også sige at, det at du ikke har nogen smerter, tyder på det er harmløst :kram2 Men jeg synes da bestemt du skal holde kontakt med din læge, for din egen sjælefreds skyld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 TUSINDE TAK for at dele jeres erfaringer med mig :kram2 Jeg skulle sende jer en hilsen fra min kæreste og sige tak for at I kunne berolige mig lidt, idet hans trøstende ord ikke helt var fyldstgørende i denne situation. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Forstår du blir nervøs. Jeg begyndte selv at bløde omkring samme tidspunkt som dig. Jeg kontaktede min læge, som heldigvis henviste mig til en scanning. Alt så dog fint ud, men det hjalp mig utrolig meget lige at få tjekket det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Dejligt du blev beroliget lidt. Mon du fik snakket med lægen. Bløder du stadig eller var det bare i går? Håber det er stoppet. I første og trejde graviditet blødte jeg lidt. Jeg blev begge gange henvist til en tryghedsscanning - super skønt lige at se at den lille havde det godt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2011 Jeg har valgt ikke at kontakte lægen idet jeg ikke har smerter, dog er der stadigt en lidt brun farve når jeg tørre mig. Regner med at det bare er lidt brunt udfløj.. addddd.... Men har besluttet mig for at kontakte lægen efter påske, hvis det forsætter.. Jeg er ikke så bekymret længere, jeg tror man når langt med positive tanker (lidt naiv har man vel altid lov til at være) Jeres beretninger gav mig en dejlig ro omkring at det ikke kun er mig som det er sket for... Hurra for dettte forum og alle jer skønne kvinder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2011 Desværre blev min bekymring til virkelighed idag. Jeg havde blødt i 8 dage og blev henvist til scanning. Der var desværre ingen hjertelyd at finde så jeg har desværre haft en SA.. snøft.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2011 :kram Det er jeg ked af at læse :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2011 Det er jeg virkelig ked af at høre :( :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2011 Åhh det var en trist opdatering :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2011 Det er jeg meget ked af at høre :( :kram :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites