tamara

Hej hej

7 indlæg i dette emne

Hej derude

Hmm ved ikke helt hvor jeg skal starte fra... Har tidligere haft et bruger herinde, hed Sunshine :-) Har en dejlig datter fra juni 07 og en søn fra september 09. Hedder Tamara/24 år og gift med verdens dejligste mand.

Begge mine graviditeter var uden komplikationer. Nød hver sekundt. :loveshower

Men denne gang, vidste jeg ikke jeg var gravid overhovedet. Jeg vandrede ud til lægen og sygehuset flere gange i 3-4 mdr pga mavesmerter og opkast. Jeg havde ondt i højre side af maven og havde voldsomme opkastninger (pga kvalme/opkast har jeg tabt mig 7 kg på ca 2 mdr). Lægerne mente det var en graviditet udenfor livmoderen først, men nej det var det ikke. De ændrede mening og sagde det var blindtarmsbetændelse og skulle opereres samme dag (dog var flere læger uenige og en operation blev ikke foretaget) Nå derefter fik jeg besked på det var nyresten, og nej heller ikke det. Galdesten, NEJ. Tarmbetændelse NEJ. :blabla

De kunne ikke give mig en forklaring på hvorfor jeg kastede op og havde synderligt ondt i maven. :puke

Sjovt nok tog jeg til egen læge for 2 uger siden, bare for at få min urin tjekket for blærebetændelse osv. Men hun testede mig åbenbart for graviditet og den var sørme bragende positiv TRODS en kobberspiral. Har sidst haft mens. 16DEC10.. :yay

Så nu er jeg tilbage og venter mig igen :-)) :whistling

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og tillykke! :loveshower

Det var dog utroligt de ikke havde fanget graviditeten - hvis de havde undersøgt om du havde en GUL!?

Hvornår har du termin så? Og den kan vel ikke blive fastlagt ved NF-scanning - for det er du vel for langt henne til?

Hold da op - det må være lidt vildt først at opdage det så sent, forløbet bliver jo noget kortere - men så er det vist meget godt du ikke er førstegangsfødende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak..

Efter min egen beregning er jeg 17+?!? Ja det er hel vildt at de ikk ku se det, for jeg testede 2 gange svagt positiv 31. januar, tog til egen læge og der var den negativ. Hmm :blink

Tænkte slet ikke på at jeg var gravid, da jeg havde spiral.. Men jo. En nr 3 er på vej til os :hurra

skal til scanning på onsdag kl 09.30, så jeg glæder mig ufattelig meget :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, utrolig historie. Men skønt :loveshower Tillykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da helt vildt, godt du ikke lige gik fjernet blindtarmen eller noget :)

Tillykke med din graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg været til termins scanning og er 6+2 idag.. Så har termin den 12/12-11.. Glæder mig til NF scanning :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER