Oprettet April 17, 2011 Jeg har læst i min Liberobog, at man skal til læge i uge 25. Pga. påsken har jeg bestilt en tid hos lægen i morgen. Men er der nogen, der ved hvad man skal? Jeg regner med at det "bare" er et helt alimindeligt helbredstjek. Men skal man også have en gynækologisk undersøgelse? For så vil jeg i hvert fald gerne lige gøre mig klar inden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Det er vist lidt forskelligt.. Jeg blev trykket lidt på maven, fik målt SF mål, tjekket urin, målt blodtryk og så lyttede hun efter hjertelyden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Okay. Det lyder jo egentlig lidt som det jordemoderen også gør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Udover det ovennævnte, fik jeg taget blodprøver -hun tjekkede for jern og D-vitamin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Det er vist lidt forskelligt.. Jeg blev trykket lidt på maven, fik målt SF mål, tjekket urin, målt blodtryk og så lyttede hun efter hjertelyden Samme her.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Jeg skal også til 25-ugers undersøgelsen i morgen :) er også spændt på hvad hun finder på, men må da hellere gøre mig pæn forneden hvis hun skal kigge ;) håber hun også tjekker for d-vitamin, da jeg er meget lys i huden og nok kunne komme til at mangle Del dette indlæg Link to post Share on other sites