Oprettet April 16, 2011 Jeg tog en ægløsningssprøjte mandag den 4.april og håber jo sådan at den er her den her gang. I de sidste par dage har jeg haft helt vildt mange symptomer - ondt i maven på ikke-mens agtig måde, kvalme, oppustet (kan ikke passe mine jeans!!) osv. Manden og jeg er helt vildt nysgerrige og vil gerne snart vide besked. Der ligger en fiiin g-test og venter på mig. Spørgsmålet er om i synes jeg skal teste i morgen tidlig, mandag morgen eller vente endnu længere? I morgen er det 13 dage siden jeg tog ovitrelle, så den burde jo være ude af kroppen. Kan dog slet ikke finde ud af hvornår jeg skal forvente mens i sådan et forløb her? Så ved ikke hvor lang tid før forventet jeg evt. ville teste... Aaaaarrrrgh - det er altså ikke fordi det er specielt nemt det hele. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Hvis du først tog ÆL-sprøjten d. 4. april, så har du jo først haft ÆL om morgenen d. 6. april, ikke? I hvert fald tidligst tirsdag d. 5. april og i så fald er du kun allerhøjest 3+5 i morgen. Jeg tror jeg ville prøve at holde mig i skindet til mandag eller tirsdag, selvom jeg kun alt for godt kender til din situation! Jeg havde ÆL d. 4. april og har forventet mens i morgen :o Jeg forventer det bliver en laaaang dag! :rolleyes Men jeg har besluttet at være standhaftig og lade være med at teste tidligst mandag morgen, hvis der ikke sker noget i morgen. Som sagt, så ville jeg også vente til mandag - måske endda tirsdag, hvis jeg var dig. :goodluck og :bd i din retning! Jeg håber virkelig den er der for Jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Altså jeg ville teste når trangen var der, men jeg er nok os testoman ;) Men siger de ikke at ÆL finder sted 2 dage efter sprøjten, så hvis man skal gå efter det, så ville jeg nok vente til tirsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Jeg ville også vente til tirsdag alene af den årsag, at ÆL sprøjten stadig kan være i kroppen og give en falsk positiv :( Men tirsdag bør den være ude af kroppen :) :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Jeg testede i dag, og den var negativ, så æl sprøjten er definitivt ude af kroppen. Desværre tror jeg også det betyder at jeg ikke er gravid i denne omgang, men nu må vi se om mens viser sit grimme ansigt mandag eller tirsdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Øv os :( håber dog stadig på at mens ikke dukker op :) Jeg har gjort det at jeg har testet til den blev negativ, for så vidste jeg at den er ude af kroppen, så er jeg i hvert fald sikker på det ik er den der spiller et puds når jeg har testdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Det tror jeg også jeg vil gøre næste gang - bestille en stak billige tests på internet. Ikke mindst også for at se en positiv test - det har jeg jo aldrig set! Men to dage før testdag - så er sandsynligheden vel stadigvæk størst for at jeg ikke er gravid? Selvom jeg har et lille håb... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Go idé. Jeg har os en stak liggende til samme formål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites