tsecret

Hvornår synes i jeg skal teste?

8 indlæg i dette emne

Jeg tog en ægløsningssprøjte mandag den 4.april og håber jo sådan at den er her den her gang.

I de sidste par dage har jeg haft helt vildt mange symptomer - ondt i maven på ikke-mens agtig måde, kvalme, oppustet (kan ikke passe mine jeans!!) osv.

Manden og jeg er helt vildt nysgerrige og vil gerne snart vide besked. Der ligger en fiiin g-test og venter på mig.

Spørgsmålet er om i synes jeg skal teste i morgen tidlig, mandag morgen eller vente endnu længere? I morgen er det 13 dage siden jeg tog ovitrelle, så den burde jo være ude af kroppen.

Kan dog slet ikke finde ud af hvornår jeg skal forvente mens i sådan et forløb her? Så ved ikke hvor lang tid før forventet jeg evt. ville teste...

Aaaaarrrrgh - det er altså ikke fordi det er specielt nemt det hele.

Del dette indlæg

Hvis du først tog ÆL-sprøjten d. 4. april, så har du jo først haft ÆL om morgenen d. 6. april, ikke? I hvert fald tidligst tirsdag d. 5. april og i så fald er du kun allerhøjest 3+5 i morgen. Jeg tror jeg ville prøve at holde mig i skindet til mandag eller tirsdag, selvom jeg kun alt for godt kender til din situation! Jeg havde ÆL d. 4. april og har forventet mens i morgen :o Jeg forventer det bliver en laaaang dag! :rolleyes

Men jeg har besluttet at være standhaftig og lade være med at teste tidligst mandag morgen, hvis der ikke sker noget i morgen.

Som sagt, så ville jeg også vente til mandag - måske endda tirsdag, hvis jeg var dig.

:goodluck og :bd i din retning! Jeg håber virkelig den er der for Jer :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg ville teste når trangen var der, men jeg er nok os testoman ;)

Men siger de ikke at ÆL finder sted 2 dage efter sprøjten, så hvis man skal gå efter det, så ville jeg nok vente til tirsdag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også vente til tirsdag alene af den årsag, at ÆL sprøjten stadig kan være i kroppen og give en falsk positiv :(

Men tirsdag bør den være ude af kroppen :)

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg testede i dag, og den var negativ, så æl sprøjten er definitivt ude af kroppen.

Desværre tror jeg også det betyder at jeg ikke er gravid i denne omgang, men nu må vi se om mens viser sit grimme ansigt mandag eller tirsdag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv os :( håber dog stadig på at mens ikke dukker op :)

Jeg har gjort det at jeg har testet til den blev negativ, for så vidste jeg at den er ude af kroppen, så er jeg i hvert fald sikker på det ik er den der spiller et puds når jeg har testdag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg vil gøre næste gang - bestille en stak billige tests på internet. Ikke mindst også for at se en positiv test - det har jeg jo aldrig set!

Men to dage før testdag - så er sandsynligheden vel stadigvæk størst for at jeg ikke er gravid? Selvom jeg har et lille håb...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go idé. Jeg har os en stak liggende til samme formål :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER