Oprettet April 15, 2011 I går kunne jeg for første gang se baby sparke "gennem" maven (klik) Det var simpelthen så sjovt at se. I dag er det sket flere gange og det er også lykkes min kæreste at se det :loveshower Jeg tror han er ved at blive en stærk lille dreng derinde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Jeg har ikke lagt mærke til det endnu. Jeg har så hellere ikke kigget efter, men det kunne da være jeg skulle :blush Jeg mærker den lille hver dag nu, flere gange om dagen. Manden får også mærket liv stort set hver dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Nøj hvor hyggeligt. :) Vi kan se hende når hun bevæger sig.. men har ikke set spark endnu. Hun sparker heller ikke særlig meget faktisk. Hun er vist pacifist hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2011 Det er så skønt :loveshower Det har jeg faktisk oplevet i et stykke tid nu... :wub Han sparker faktisk hele tiden, hvis han er vågen lige sådan når han kommer ud, bliver det en dejlig rytme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2011 Altså når han går til den så hopper min mave :) dét ser sjovt ud...men man kan ikke se en fod eller en hånd eller sådan noget endnu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2011 Jeg har lige opdaget idag at jeg også tydeligt kan se når babydrengen sparker.. Min mor har også set det idag. Hvor er det bare hyggeligt :) Jeg er idag 22+5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2011 Jeg er først begyndt at mærke en lille smule liv siden i søndags (21+1), så jeg tror, at det går lidt tid, inden vi kan se bevægelserne... Men glæder mig rigtig meget til det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites