Oprettet April 15, 2011 Har fødselsdag og det har hun jo for det er idag Christina har fødselsdag og det har hun jo for det er idag OOOOOOOOOOOg hør nu her hvordan vi alle råbe vil OOg hør nu her hvordan vi råbe vil Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke Tillykke med fødselsdagen og det runde hjørne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Stort stort tillykke :balloon Håber du får en fantastisk fødselsdag og bliver fejret på bedste vis ... :kram :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Tillykke med fødselsdagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Du skal selvfølgelig også have et tillykke her du smukke skønne kvinde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Kæmpe tillykke med fødselsdagen søde navnesøster :loveshower :loveshower :hurra Jeg håber du bliver fejret med manér, og får lige den dag du har ønsket :balloon :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Endnu et stort tillykke med de 25 :D :hurra Håber din dag bliver fantastisk :balloon :loveshower :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Tusind tak allesammen :loveshower Jeg har haft en skøn dag :glad Min familie kom og vækkede os kl. 7 med morgenbrød :) Og der fik jeg en kenwood røremaskine, en bagesten og en dvd af Tilde :loveshower Resten af dagen har stået på hygge, hvor vi har nydt det skønne vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites