Besvaret May 23, 2011 Ikast og Thorsø er lige meget fór mig, men Thorsø er da tættere på ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Jeg vil også gerne med. Men transportiden er for lang for mig..... Shout up din bandit men hvis bilen ikke må starte for den korte afstand så svinger jeg forbi :badgirl :balloon :balloon :balloon For fest vil vi have :balloon :balloon :lol :lol :lol Nej de par minutter det tager for at gå om til dig overlever jeg nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Jeg bor i Viborg og lægger også gerne hus til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Hvor er du sød Marie Louise :loveshower :loveshower Jeg vil meget gerne med, og jeg kan sagtens gå :) Kan se over til Heidi fra 1. sal :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2011 Hvor er du sød Marie Louise :loveshower :loveshower Jeg vil meget gerne med, og jeg kan sagtens gå :) Kan se over til Heidi fra 1. sal :lol :lol Ja det er jo det jeg ved men du skal dælme blive hentet skal du mangler en fræk smily som råber tag den Del dette indlæg Link to post Share on other sites