Oprettet April 13, 2011 Er der nogle der kunne tænke sig at mødes her i Midtjylland?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 Jep, den er jeg også med på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2011 Jeg kunne også godt være frisk - har godt nok ikke baby :) Hvor tænker I at man skulle mødes? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Østjylland er tæt på, så jeg er også med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Jeg er også frisk kunne være smadder hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Så mangler vi vist bare en dato + location :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 hvem ligger hjem til??? jeg kan godt hvis i andre gider køre helt til Thorsø :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Hvad ligger Thorsø i nærheden af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Hvad ligger Thorsø i nærheden af? ved Hammel altså ca midt i mellem Randers, Viborg, Silkeborg og Århus :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Ah...ok...så er jeg.med :) en times kørsel herfra Give Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 M. L. Nej det er der vist ikke. - Men alt efter dag og klokslet, er i også velkommen her os mig i Ikast! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 M. L. Nej det er der vist ikke. - Men alt efter dag og klokslet, er i også velkommen her os mig i Ikast! :glad Super men jeg arbejder jo så kan kun i weekenderne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 jeg kan også kun i weekenderne :) køre gerne til Vanni hvis det er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Kører gerne til både Ikast og Thorsø.... Men Ikast er dog noget tættere på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2011 Ikast er også tættere på mig...der har vi bank. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Hvis det bliver en weekend, så kunne det godt være jeg ville med, hvis det blev i Ikast. Der har jeg en en times kørelse, hvor i mod til vanni har jeg 2 timer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2011 Jeg vil også gerne med. Men transportiden er for lang for mig..... :lol :lol :lol Nej de par minutter det tager for at gå om til dig overlever jeg nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites