Oprettet April 13, 2011 Hej igen har lige et hurtig ? ;0) jeg har klar udflød i mange dage men en dag om md har jeg meget udflød rigtig meget er det så der jeg har æl eller hvad ? Har prøvet Æl test men de vistet ikke klar æl tegn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Det er ikke mængden der afgør om det er ÆL-udflåd - det er 'konsistensen'. Hvis det er klart som æggehvide og kan strækkes 3-5 cm mellem to fingre, så er det rigtigt :) De gange jeg har oplevet det, har der ikke været særlig meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Det er helt rigtig at det skal kunne strækkes og ligne æggehvide. Men jeg har lige et tillægs Spg. Er det kun mens man har dette udflåd man har æl eller har man det 24 timer efter æl slimen er startet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Mener at det er 24 timer efter der er vigtig. Jeg syntes at jeg har klar slim der kan trækkes 3 til 5 cm i flere dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Det er MEGET forskelligt hvor længe man har ÆL-udflåd. Nogen har det slet ikke og nogen observerer det flere dage i træk. I denne cyklus så jeg det 2-3 dage FØR ÆL, så man kan ikke bruge det til at sige hvornår ÆL kommer, men nok nærmere AT den kommer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Det er MEGET forskelligt hvor længe man har ÆL-udflåd. Nogen har det slet ikke og nogen observerer det flere dage i træk. I denne cyklus så jeg det 2-3 dage FØR ÆL, så man kan ikke bruge det til at sige hvornår ÆL kommer, men nokr nærmere AT den kommer ;) Det er nok rigtigt nok det er sgu ikke til at blive klog på ss Del dette indlæg Link to post Share on other sites