Oprettet April 13, 2011 Må jeg høre nogle gæt på, hvad de 2 små tvillinger skal hedde. Mit gæt er William og Caroline Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Jeg håber ikke at drengen kommer til at hedde Theodor. Det skal min dreng jo hedde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Jeg har ingen idé om hvad de kommer til at hedde. Er det fra kl. 14:30 man skal se det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 De bliver vist døbt kl. 15. Jeg skal vinke til alle gæsterne kl. 16.20 - der sejler de nemlig lige forbi mit arbejde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Jeg tror at pigen skal hedde Viktoria. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 De bliver vist døbt kl. 15. Jeg skal vinke til alle gæsterne kl. 16.20 - der sejler de nemlig lige forbi mit arbejde ;) det er først kl. 15.30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 William og Victoria <3 Det er oplagte navne....men jeg ku også godt forestille mig at de fik nogle helt andre mere avanceret navne såsom Axel og Ingrid Hehe....Sku dælmer ikke undre mig! :) Men jeg håber nu på det første ellers er Jonas og Josefine også rigtig søde navne! Elias og Emily Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 tak for tidspunktet piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Tror bestemt pigen skal hedde Ingrid efter dronning Ingrid og så skal drengen hedde Gorm efter Gorm den gamle:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Mine bud er Ingrid og Valdemar Jeg tror at William er blevet for "almindeligt" et navn Victoria kunne også være et bud, men det tror jeg så ikke alligevel, og slet ikke når det svenske kongehus ikke er repræsenteret i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 William og Mathilda :) ENIG! :) Jeg synes Valdemar er rigtig rigtig sødt, men jeg tror ikke det er internationalt nok. Jeg tror de tager hensyn til, at Mary er engelsktalende og at Australierne er helt tossede med det danske kongehus ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Bud på drengens navn: Valdemar eller Alexander Bud på pigens navn: Mathilde eller Victoria Men jeg gætter altid forkert med sådan noget :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Mit gæt er William og Ingrid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Jeg tror pigen skal hedde Ingrid, Louise eller Henrietta. Jeg har ingen ide om hvad drengen skal hedde, men hvis man kigger på kongerækkefølgen, så måske Knud, Valdemar, Christoffer eller Erik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Mine bud er Ingrid og Valdemar Jeg tror at William er blevet for "almindeligt" et navn Victoria kunne også være et bud, men det tror jeg så ikke alligevel, og slet ikke når det svenske kongehus ikke er repræsenteret i morgen... Hvorfor er de ikke repræsenteret? Er de ikke inviteret eller ku de ikke komme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Jeg tror Ingrid og Valdemar eller Henrietta og William.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Hvorfor er de ikke repræsenteret? Er de ikke inviteret eller ku de ikke komme? De har åbenbart andre oficielle pligter, og så er det efter hvad jeg har kunnet læse mig til meget normalt at antallet af kongelige deltagere falder i takt med, at man kommer længere ned i arvefølgen... Det norske kongehus kommer vist heller ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 og så har det måske også noget at gøre med, at det er en torsdag eftermiddag :) - var det en weekend, så kunne de nok bedre få det til at passe ind. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Så nåde jeg hjem, så jeg også kan lige nå at se lidt af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Jeg har slet ikke noget bud på hvad de skal hedde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Hold da fast, som Isabella charmer ;) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites