Besvaret December 6, 2010 Smukke, smukke billeder :biglove rætti mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Rigtig smukke billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Rigtig smukke billeder :loveshower taak ska du ha :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2010 Meget flotte billeder :super Jeg er specielt vild med det hvor navnet og dato mm. står på båndet rundt om mavsen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2011 Sikke nogen smukke billeder!! Ih jeg savner min lille tykke mave... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Det er godt nok nogen flotte billeder. Specielt dem med sløfjen - virkelig flot! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2011 Meget flotte billeder :super Jeg er specielt vild med det hvor navnet og dato mm. står på båndet rundt om mavsen :glad Sikke nogen smukke billeder!! Ih jeg savner min lille tykke mave... Det er godt nok nogen flotte billeder. Specielt dem med sløfjen - virkelig flot! hvor er I søde - tusind mange tak! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites