Besvaret June 21, 2011 Du er så sej :respekt Det kræver virkelig rygrad, ikke at ryge fuldstændig af sporet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Øv, øv..... For første gang siden fødslen står vægten stille..... <_< Jeg tror jeg glemte at der skulle mere til end første delmål, for jeg har levet som jeg ved ikke hvad i den forgangne uge, og fik da heller ikke et stort chok da jeg steg på vægten :rolleyes Men det gode er at sådan noget giver mig kampgejsten tilbage..... Jeg VIL altså, som minimum, tilbage på min bryllupsvægt!!! Jeg er også begyndt at lave maveøvelser nu, for vil altså gerne af med den der efterfødsels-delle :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2011 Øv, øv..... For første gang siden fødslen står vægten stille..... <_< Jeg tror jeg glemte at der skulle mere til end første delmål, for jeg har levet som jeg ved ikke hvad i den forgangne uge, og fik da heller ikke et stort chok da jeg steg på vægten :rolleyes Men det gode er at sådan noget giver mig kampgejsten tilbage..... Jeg VIL altså, som minimum, tilbage på min bryllupsvægt!!! Jeg er også begyndt at lave maveøvelser nu, for vil altså gerne af med den der efterfødsels-delle :rolleyes Sejt at du stadig holder flaget oppe :gp Held og lykke med at nå bryllupsvægten :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Hmm.... Ikke fordi jeg begynder at slanke mig endnu :P Men kunne ikke lige lade være med at kigge herind, bare for at glæde mig lidt til at komme i gang.... Har opdateret lidt i første indlæg, med vægtudviklingen efter jeg blev gravid igen..... KLIK :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 :respekt for din stærke vilje :respekt Ville ønske, at jeg kunne gøre det! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 :respekt for din stærke vilje :respekt Ville ønske, at jeg kunne gøre det! :blush Puha..... Må indrømme at jeg er lidt spændt på om det går lige så fint her anden gang..... :whistling Men motivationen er hvert fald i top, og jeg GLÆDER mig til at se vægten gå nedad :loveshower :loveshower Og tak :kram2 :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Så er sommerferien forbi, fødslen er overstået, og NU skal der endnu engang kæmpes for at opnå drømmevægten :loveshower Jeg nåede ned på 75 kg inden jeg blev gravid igen, og tog så 22 kg på i graviditeten :rolleyes Indtil videre har jeg tabt 12,8 af de 22 kg, og nu kan jeg godt mærke der skal en indsats til for at holde vægten nedadgående, så jeg melder mig endnu engang til taberdysten, og sparker liv i min slanketråd :box Jeg har ikke rigtig gjort noget for at hjælpe vægten på vej her de første uger, men nu har jeg indkøbt en powerhoop og en trænings dvd, og så er det bare med at komme ud med barnevognen også og trave en masse lange ture :loveshower Derudover vil jeg til at lave sundere aftensmad, og skære alt slik/søde sager/smør osv. væk. Og så vil jeg tillade mig selv én ugentlig syndedag, hvor jeg må spise hvad jeg vil (dog i begrænset mængde) Jeg ved det virker bedst for mig sådan, og jeg kan leve højt på at glæde mig til chokolade eller flæskesteg hele ugen :D Nå men.... Det var lidt update herfra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Happy slankeprojekt Hehe, tusind tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Ej jeg ville virkelig ønske jeg havde den samme motivation som dig...Du er virkelig sej at tænke sådan allerede... Hepper på dig og dit vægttab :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Jeg hepper på dig søde. Jeg selv faldet helt af hesten, så rart at komme herind. Du har ret der skal være en dag man må alt, det må jeg ikke og tror det derfor jeg små spiser i skjul nærmest alle dage. Nu skak vi være lækre mødre igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Pyh.... Sikke længe siden :blush Jeg har været optaget i hovedet af en hel masse andre ting, og det er jeg sådan set stadig, og derfor har slankeprojektet været på standby i LANG tid! Jeg har heldigvis ikke rigtig taget på i den tid, men ville jo altså bare rigtig gerne ned på den bryllupsvægt igen! Så nu har jeg valgt at ligge noget fokus på projektet, og se om det ikke kan hjælpe noget af rodet i hovedet væk samtidig :) Jeg er startet op på min 30 day shred dvd, og har formået at holde ved alle dage undtagen 1.... og har nu klaret de første 16 dage :loveshower Jeg var begyndt at tage en smule på, og så blev jeg altså stædig..... Og jeg kan mærke at det virker! Bukserne sidder noget løsere allerede, og vægten siger -2 kg på de 16 dage :loveshower Hvilket så også betyder at jeg nu kun er 200 gram fra at ramme første delmål :yay Jeg kan mærke at det har en indvirkning på mine spisevaner også... Man har bare ikke lyst til at ødelægge sit hårde slid med at spise usundt bagefter, og jeg er blevet mere fokuseret på at lave sund mad igen. Mit vægtskema ligger i første besvarelse, men der er lige et link HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Jeg hepper på dig! :ditto :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 :glad HEP HEP HEP!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 Tusind tak for hep piger :loveshower Og det har gjort godt, for jeg har nu NÅET 1. DELMÅL :yay :bunny :glad Jeg er stoppet med at shredde, fordi jeg simpelthen ikke kunne finde motivationen, men er i stedet begyndt at løbe lidt. Jeg intervaltræner i 30 min, 3 gange i ugen, og mit første mål er at blive i stand til at løbe 5 km i ét stræk.... Jeg har aldrig brudt mig om at løbe, men jeg har fundet inspiration i min dejlige storebror, som heller aldrig har kunnet løbe, men som alligevel fandt glæden ved det, og nu lige har løbet sit 3. Marathon (mangler en STOLT smiley! ) Og faktisk kan jeg godt lide det.... Så selv om jeg ikke pt. går med marathon drømme, så vil jeg nu gerne prøve at give det løberi en chance. Og overraskende nok, så synes jeg det er sjovt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2013 HVOR ER DU SEJ!!!!! :) (undskylder de manglende jublesmileyer - er på fra mobilen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2013 Sådan!!! Overvejer også det der "løbe noget"! At være til kvindeløb i 2011 er stadig noget jeg er voldsomt stolt af! Bare fortsæt i det tempo og så rammer du 65 lige om lidt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Puh…. det går langsomt, og jeg har så svært ved at finde motivationen i lange perioder! Men det går da nedad lige så stille, og jeg er nu knapt 2 kg under 1. delmål, dvs at jeg nu vejer 76,2 kg. Lige nu har jeg dog fundet lidt motivation et eller andet sted ;) Og jeg håber jeg når at komme lidt længere med vægttabet inden det fordufter igen…. Jeg ved at december, og julen er en svær tid at holde sig på måtten, men jeg vil helt sikkert give det et forsøg! Ja…. bare lige en lille update…. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 :wee :glad :glad :glad Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hepper alt hvad jeg kan! Synes det er sejt at du tager kampen i december!!! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hepper alt hvad jeg kan! Synes det er sejt at du tager kampen i december!!! :glad :glad :glad Tak, hvor er du sød :kram2 Ja, man må jo gribe fat i motivationen når den viser sig.... Selv om det er lidt atypisk i december :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Tak, hvor er du sød :kram2 Ja, man må jo gribe fat i motivationen når den viser sig.... Selv om det er lidt atypisk i december :P ja ja, det kan være at du sidder med dine gulerødder i stedet for julesmåkager, før du ved af det! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites