Oprettet April 12, 2011 Min mand og jeg kan simpelthen ikke finde et godt navn til familiens kommende lillebror. Vi har 2 piger, som hedder Maja og Mille så det skal passe dertil. Er der nogen, som har nogle gode forslag, så kom endelig med dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Min kusine har to piger med samme navn som dine piger, deres lillebror hedder Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Mads, Marcus :wub (elsker det navn), Morten, Mikkel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Marius... markus.. martin... malthe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2011 Magnus ... hvis med M :) Ellers kunne Jonas være godt dertil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Maja, Mille og Milas Maja, Mille og Mikkel Maja, Mille og Matheo Skal det være med M? Maja, Mille og Bastian Maja, Mille og Jonas ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Tak for de fine forslag. Kom endelig med flere hvis I kommer på nogle. Det behøver ikke at starte med M. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Maja, Mille og Lucas Maja, Mille og Mikkel Maja, Mille og Magnus Maja, Mille og Silas Maja, Mille og Jack Maja, Mille og Sebastian Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Hvis med M så Matthias Mikkel Malthe Marco ellers Silas Tobias Elias Luca Ricki eller hvad med lidt royalty Vincent :) PS. Husk at opdatere hvad i beslutter jer for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2011 M navne: Marcus Malthe Mike Mark andre navne kunne være: Noah Theo Jonas Lucas Del dette indlæg Link to post Share on other sites