Girl Next Door

Hvor tit farver du hår?

8 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, hvor tit farver du hår her under projekt baby?

Jeg har nemlig de sidste halvandet års tid haft et "væddemål" med mig selv om hvor lang tid jeg kunne gå uden at farve hår. Dels fordi jeg er træt af at have rød i, og dels for at prøve at få mit "eget" hår tilbage. Har jo ik rigtig haft min egen farve siden jeg var 14 ;)

Nå men sagen er den at vi i påsken får besøg af et vennepar, hvor kvinden er frisør, og hun har sagt hun gerne vil klippe og farve mig. Vi er blevet enige om at jeg skal have lys(ere) hår. Altså ikke platinblond, men mere SJP el. Jennifer Aniston lyst.

Men nu kommer mit MEN.. Vi er jo i dag med projekt baby, og jeg har testdag om halvanden uge. Hvad nu hvis jeg tester positiv? For det første skal blond hår holdes ved lige, og for det andet, så er det jo skrappe sager..

Så piger, hvordan forholder i jer til hårfarve i dette projekt?

Del dette indlæg

jeg farver hår ca 1 gang om mdr. og det bliver jeg ved med :-) Det gjore jeg også ved de 3 andre :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er vores babyprojekt sat lidt på stand by... Men jeg farver slet ikke hår. Jeg har lige som dig farvet mit hår fast siden jeg 13 - 14, men det er jeg stoppet med igen. Dels fordi, jeg gerne vil have min egen hårfarve, men også fordi, jeg som voksen har fået allergi, og jeg har været totalt fri for det som barn. Jeg har fået allergi overfor støv, græs og latex og jeg har hårfarven mistænkt for at have, hvis ikke hele, så noget at skylden for min allergi. Derfor er jeg stoppet totalt :)

Jeg har aldrig fået lægens ord for, at det er hårfarven, der skyld i min allergi, så derfor kan jeg ikke være sikker, men jeg har luget meget ud i de kemikalier jeg omgiver mig med i hverdagen, og der er hårfarve én af dem :) SÅ jeg er holdt op med at farve hår for min egen skyld

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke farvet hår i mange år... Jeg ville egentlig gerne, men har fravalgt at "begynde" igen, da det jo netop skal holdes ved lige, og jeg ha rikke lyst til at farve hår med en bebs i maven. Så jeg venter med hårfarvningen til om et par år eller hvornår det nu lykkes ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig farvet hår, og har slet ikke planer om at begynde - så det er lige en bekymring mindre for mig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg farvede ikke mit hår under graviditeten.... Jeg kunne ikke rigtigt få mig selv til det, og egentlig burde man jo så holde fast i en ny god vane her bagefter..... Meeeeen jeg tror nu jeg skal afsted snart og have mig nogle lyse striber :badgirl

Men om du skal farve håret eller ej, det skal være helt op til din egen samvittighed.... Ligesom med alle de andre regler mht. Graviditet, så følg din mavefornemmelse, og hvis den siger at det er ok at farve håret et par gange under en graviditet, så er det sådan du skal gøre.... Men hvis du har det skidt med det, så lad være :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg farver vel håret mellem hver 3 mdr eller halve år. Jeg har en rigtig kedelig kommunefarvede hårfarve, og derfor er jeg nød til at farve håret, da jeg simpelthen er så træt af min hårfarve, som er blevet mørkere med alderen.

Jeg er først begyndt at få farvet håret her inden for de sidste 5 år, og skal jo ikke selv bære mit barn andet end i hjertet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er længe siden jeg har farvet hår sidst, og jeg har selv et lille væddemål med mig selv om at jeg skal have langt hår med min EGEN hårfarve... Det skal blive spændende om jeg kan overholde det (Det længste hårstrå på mit hovedet lige nu er ca 15-20 cm.. Så der går laaang tid!)

MEN jeg har ikke tænkt mig at farve håret under min evt forestående graviditet.. :) Men det er jo smag og behag for alle og enhver

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER