Besvaret November 10, 2010 Carl Johannes af de to forslag, du selv kommer med :) Ellers er jeg helt vild med navnet Carl Emil :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2010 Jeg hopper med på Carl Johannes, syntes det er et super flot navn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Carl Otto. Jeg synes det klinger bedst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvad med Carl Gustav :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Tak igen for Jeres input :) Emil har vi ikke rigtig nogen tilknytning til - og Carl Gustav bliver vist lidt for meget den svenske konge, selvom Axel er meget glad for Gustav.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Blander mig lige her, selvom jeg på ingen måde hører hjemme i denne terminsgruppe ;) Synes klart bedst om Carl Johannes - men tænkte om i måske havde overvejet Carl Johan? Det passer også godt sammen synes jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jeg synes Carl Otto er rigtig fint :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Uhh... kan da lige nå at slå et slag mere for Carl Oscar :) Syns simpelthen Oscar er SÅ sødt... En rigtig dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Carl Johanes synes jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Carl Johannes - men nok mest fordi jeg rigtig godt kan lide navnet Johannes :) Nu så jeg lige, at din mand vist hedder Axel, ellers tænkte jeg faktisk på Carl Aksel, men det er måske nok for tæt. Isabella gik en kort overgang i dp med en dreng der hed Carl Sebastian- det synes jeg også var sødt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites