Oprettet November 8, 2010 Hej! Hvad kan I bedst lide? Carl Johannes eller Carl Otto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Carl Otto.. afgjort.. det er meget nemme at sige.. det ligger bedre i munden. (men nu er jeg ogå ret vild med Otto, det hedder min den mellemste... :-) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Carl Otto :) Kan faktisk ik helt forklare hvorfor.. Det lyder bare bedre inde i mit hoved :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Carl Johannes! :) Men det er også fordi jeg elsker bløde navne...med N i....eller M eller L...(Jonas, Nanna, Emilie, Alannah etc.) Synes Carl er et godt kort og lidt hårdt navn når det skal udtales fordi det starter med K-lyden og er en-stavelse. Så er det dejligt at der kommer et blødt navn bagefter :) Johannes er så sødt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 hmm... skal han kaldes begge navne i daglig tale?? hvis ja tror jeg jeg ville foretrække Carl Otto - hvis ikke ville jeg foretrække Carl Johannes - kan ikke helt forklare hvorfor.... :blush Uanset er det nu nogle søde navne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Carl Johannes... ;) men er også helt vild med Johannes men den vil aldrig gå hos mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Hvad bliver hans efternavn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg kan egentlig godt lide Johannes men syntes ikek det passer med Carl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 hmm... skal han kaldes begge navne i daglig tale?? hvis ja tror jeg jeg ville foretrække Carl Otto - hvis ikke ville jeg foretrække Carl Johannes - kan ikke helt forklare hvorfor.... :blush Uanset er det nu nogle søde navne :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Uden tvivl Carl Johannes.. Otto er for mig for meget 'gammel mand' endnu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Han skal hedde Carl i daglig tale.. :) Efternavnet er Engbæk Schmidt Så Carl Johannes Engbæk Schmidt Carl Otto Engbæk Schmidt Andre forslag modtages dog også gerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Stemmer stadig for Johannes... er helt forelsket i det navn.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Carl Johannes er klart min favorit! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Helt sikker Carl Johannes :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Er også med på Carl Johannes! :) Vil da også lige foreslå: Carl Alfred Carl Oscar Carl Valdemar :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Uden tvivl Carl Johannes.. Otto er for mig for meget 'gammel mand' endnu.. Jeg kunne ikke være mere enig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Carl Johannes :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Svært. I sig selv synes jeg, at Johannes er klart det flotteste navn af alle tre (Carl, Otto og Johannes) men sammen med jeres efternavne synes jeg nok det klinger bedst med Carl Otto... Det er ikke nemt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Carl Otto Engbæk Schmidt - Coes er da et rimeligt tjekked navn at kunne blive kaldt for blandt gutterne når han bliver grande.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 melder mig ind i Carl Otto koret synes det passer bedst til resten af navnene. (Så er det lutter 1 og 2 stavelsesnavne fremfor at Johannes skiller sig ud med 3 stavelser). :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Synes bare Carl er så sødt et navn :loveshower Men vil sige Carl Johannes hvis jeg skulle vælge, synes nemlig også rigtig godt om Johannes, men synes det er bedst Carl står alene, så han blot kaldes Carl som du også selv skriver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Carl Johannes er klart min favorit! Også min Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 1000 tak for alle Jeres svar!!! :) Nu må vi se hvad lillemanden ligner når han kommer ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 Carl Johannes Engbæk Schmidt er helt klart min favorit, men jeg elsker også bare navnet Johannes, så måske det er derfor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites