Oprettet April 11, 2011 Hejsa Har tænkt lidt på, om der er nogen af jer, der har blogs om jeres oplevelser med graviditet eller lignende? Har I eventuelt nogle gode tråde her på BabyKlar med samme funktion? ;) Har godt nok gang i en del andre projekter for tiden, men overvejer at oprette en blog :) Kom frisk :babystol ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2011 Nej jeg har ikke :) Men jeg har skrevet dagbøger til begge vores piger... Printet dem ud og gemt dem i hver sin mappe :) Meget af det jeg oplevede under min første graviditet har jeg allerede glemt, så det er enormt spændende at hive frem engang imellem og læse :) Man glemmer alt for hurtigt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2011 Nej jeg har ikke :) Men jeg har skrevet dagbøger til begge vores piger... Printet dem ud og gemt dem i hver sin mappe :) Meget af det jeg oplevede under min første graviditet har jeg allerede glemt, så det er enormt spændende at hive frem engang imellem og læse :) Man glemmer alt for hurtigt.. Okay, spændende. :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites