Guest baby2011

Hvorfor valgte du at føde ambulant ?

5 indlæg i dette emne

Jeg skal forhåbentlig snart føde vores anden datter og har valgt at blive på sygehuset til dagen efter, hvilket jeg har fået lov til dernede :)

Men kan læse og se der er mange der vælger at føde ambulant ..

Hvad er fordelen ved det ?? Eller er det fordi i har børn i forvejen i gerne vil hjem til ??

Hvor længe efter fødslen tog du/i hjem ??

Sikke mange spørgsmål, men er lidt nysgerrig omkring det :) :)

Del dette indlæg

Jeg har efter hver fødsel valgt at blive en eller to dage.

Da jeg havde fået vores pige, valgte jeg også at blive, dette fortrød jeg dog hurtigt. At ligge på en stue med 3 andre og deres børn og mænd, syntes jeg ikke var sjovt.

Så når jeg skal føde næste gang, ta jeg hjem med det samme, for alt i alt er der mere ro derhjemme selv om jeg har 3 børn nu.

Hvis du er usikker på amningen eller andet er det en god ide at blive til der er styr på det hele :-)

Held og lykke med det.

Knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århh ja det kan jeg godt se, det er ikke fedt at ligge der side om side..

Nu skal jeg føde i Nykøbing Falster og der er enerum, så jeg og min mand kommer ind i et rum hvor der kun er os og så går det hele lidt lettere..

Skulle jeg ligge sammen med andre, var jeg også taget hutigt hjem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første gang blev jeg 5 dage inde på sygehuset, anden gang tog vi hjem så hurtigt som muligt. Var på sygehuset kl. 16, født kl. 16.04 og kl. 19.30 sad vi i bilen på vej hjem igen :) Jeg måtte gerne have blevet til dagen efter, men fødslen var godt super hurtig og nem og jeg havde overskud til at køre hjem med det samme. Har ikke fortrudt at vi tog så tidligt hjem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde jo håbet på at føde hjemme så jeg ville bare hjem HURTIGT. Få ro på herhjemme, komme ind i vores egen rytme og ikke være afhængig af spisestider med videre.. Jeg fødte kl. 2.44 og var hjemme kl. 08.00, ville have været hjemme før men det tog lige 2½ time at sy mig..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER