Besvaret April 11, 2011 Sidste år skulle jeg forsøge mig med en softshell til min datter på 5 år. Den blev bare købt i Føtex og hverken jeg eller min datter var imponeret af den. Hun har nok haft den på max 2 gange. Hun ville hellere have sin forårsjakke eller en fleece på. Den var alt for stiv i det og så synes jeg at lynlåsen var for stram. Så den fra Føtex kan jeg i hvert fald ikke anbefale. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2011 Det blev til en fra Name it :) Den sidste de havde i Tildes størrelse :wacko Jeg skal altså bare lære, at man skal være ude i god tid :lol Hun sku da have haft den søde fra ESL.. vildt lækker!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2011 Det blev til en fra Name it :) Den sidste de havde i Tildes størrelse :wacko Jeg skal altså bare lære, at man skal være ude i god tid :lol Billeder :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Billeder :glad :glad :glad Det må jeg lige huske at få taget og flashe herinde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 Åhh hvor er hun smuk "mosters" lille prinsesse :loveshower (Damn hun ligner dig søde ^_^ ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2011 Tak søde :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2011 Søde, dejlige Tilde-mus :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2011 Søde, dejlige Tilde-mus :kuller Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites