Stbaby

Øv-dag

10 indlæg i dette emne

I fredags var jeg i Legeland med de tre små. Satte mig ned på en sandkassekant og så sagde det smæld i min lænd. Sad i 10 minutter og var lige ved at tude og kæmpede bare for at trække vejret mens Xander måtte passe på Frida.

Han fik løftet hende i klapvognen og samme fik vi hende spændt fast og jeg fik vaklet hen på en stol mens jeg støttede mig til vognen. Heldigvis skulle mine forældre også komme så jeg fik ringet til dem og sagt at de skulle tage noget smertestillende med. Godt med syge forældre med det store medicinskab ;)

Jeg fik en 600mg ipbuprofen men det var kun nok til at jeg kunne holde smerten ud, absolut ikke nok til at fjerne den.

Ungerne og mine forældre legede mens jeg sad og havde ondt af mig selv, og køreturen på knapt en time hjem var slem!!! Heldigvis sov alle ungerne i bilen så de ikke opdagede jeg sad og tudede hele vejen.

Da vi kom hjem ringede manden til vagtlægen og så afsted til Århus, hvor lægen sagde der var to muligheder: Enten var det et ledbånd i lænden jeg havde revet over eller også var det en discus jeg havde ødelagt. Hvis det blev bedre i løbet af weekenden var det det første - hvis ikke skulle jeg søge egen læge mandag morgen.

Og så fik jeg en masse piller til at tage smerterne.

Pillerne er sådan nogle der gør at jeg ikke må køre bil = jeg er mega træt! Og så giver de hovedpine og kvalme, så jeg skal lige tage panodil oven i til at tage hovedpinen (som de så ikke tager helt, og kvalmen gør de ikke noget ved).

Det er dog blevet meget bedre i løbet af weekenden, så det er ikke en dicus :)

Men jeg kan vælge mellem at tage piller og være smertefri og meget træt, eller have smerter og være vågen.

I går holdt vi Fridas 1 års fødselsdag. Heldigvis bare stille og roligt, men alligevel mange timer på benene i vågen tilstand. Det var hårdt!!

Især fordi manden var 'dum' og vi havde en af vores sædvanlige diskussioner hvor han diskuterer en ting og jeg en anden (han er sur over at jeg er sur over at jeg mener han bestemmer over mig når han mener det er mig der blander mig i hans ting - og vi er jo begge stædige og mener vi begge har ret). Så vi snakkede slet ikke sammen i går, gik i seng hver for sig (jeg gik omkuld af pillerne ret tidligt) og her til morgen var der kun lige et par praktiske bemærkninger om hvem der skulle aflevere ungerne.

Nu sidder jeg her alene, uden at have fået talt ud med manden, er stadig småsur og irriteret, træt af at hverken han eller jeg kan sige undskyld og vi kan komme videre og blive glade igen, ondt i ryggen, mega træt, et hus der er rodet efter festen i går - og håndværkere i kælderen der er i gang med at bryde et betongulv op (er i da vims det larmer!!!!)

Har lyst til at gå ind og gemme mig under dynen nogle timer til det hele bliver bedre, men i den larm vil jeg alligevel ikke kunne sove :(

Sikke en øv-dag!!

Del dette indlæg

:kram :kram

Puha sikke noget Stine.. masser af kram til dig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor træls. :kram

Jeg håber at dagen bliver bedre. og at din ryg snart kommer i orden igen.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare frygteligt at have ondt i ryggen :(

Håber snart du er helt klar igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det lyder ikke rart

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da en dårlig start på ugen :( Hvad med at ringe til manden eller sende en mail, så du ikke skal bruge unødvendigt krudt på det? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

pyha, for en dag. Kan godt forstå du er trist :kram Det kan bare være så svært at komme "ovenpå" igen så..

Jeg tænker lige at hvis det var mig, ville det med manden dræne mig vildt for energi... kan du skrive et lille brev eller lignende, så er der lukket lidt op for posen når han kommer hjem, og du kan vise ham det. :kram2

Få slappet af og pas på din ryg. rodet løber ingen vegne. ved godt det er nemere sagt end gjort. men smerter kan snart få ens humør til at løbe helt væk.Og så håber jeg snart du har det godt igen..

en masse kram skal du ihvertfald ha. :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER