Solvej99

Slettes

162 indlæg i dette emne

Jeg har altid læst det som Myolina :D

Jeg har også altid været i tvivl om hvilken en af de to det var. Nu har jeg jo så fået en huskeregel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt :) Men ud fra de billeder jeg har set herinde så kender jeg altså ikke dig..

Nej, så også du skrev noget om en motorcykel, så du er vist heller ikke hende! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hed CilleTX på søster BK og havde egentlig også valgt det som mit profilnavn her, men ville gerne være anonym da vi startede PB, så valgte Bermuda.

Jeg var udvekslingsstudent i USA efter 9. klasse og der boede jeg på "Bermuda Court", så det kommer derfra :)

Nu endte PB med at tage liiidt længere tid end vi havde regnet med ( :rolleyes ) så nu har jeg bare valgt at beholde det 'anonyme' navn, selvom jeg har offentliggjort hvem er er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk lidt svært at forklare, fordi det er ret personligt...

 

I januar 2004 fyldte jeg 30 og gjorde en slags status over mit liv. Og nåede frem til at mit helt store ønske var at få lov at blive mor igen.

 

Saga kaldte jeg denne drøm/eventyr/fremtidsønske, det blev en slags kodeord eller trylleformular eller bøn om man vil. At jeg skulle blive mor. Det var min hemmelighed. Jeg skrev det i min dagbog dengang sammen med årstallet 2005.

 

Da jeg blev gravid i maj 2004 brugte jeg det som brugernavn på et gravidforum som vistnok også hed babyklar, men som var en anden version end det nuværende forum som ikke er nær så gammelt. Jeg fik stor brug for støtten fra forum'et, da jeg var alene en stor del af graviditeten. Efter Mathilde blev født i januar 2005 holdt jeg op med at bruge forummet.

 

I august 2011 var min situation en anden, jeg og min kæreste drømte sammen om et fælles barn og jeg oprettede mig som bruger her på BK, og brugte igen Saga navnet, det har jo bragt mig babylykke en gang før.

 

Mit navn er, som mange af jer ved, Sofie. Født i 74. Men overvejer stadig om jeg skal stryge tallet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det her skægt. :D Jeg har altid læst Myliona med den danske lyd (tænkte det var et fancy pigenavn a la græskgudenavn eller noget) eller alternativt som My Liona, altså lidt danglish for "min løvinde".

Og så troede jeg, at Maria hed Piesen altså også stavet sådan :D

Nope vi hedder noget så kedeligt som Pedersen til efternavn - men mellemnavnet er en helt anden sag :p de er polske og hollandske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der mange der gør - jeg ser åbenbart gammel ud :rolleyes

Min søster kalder mig mormor, fordi jeg købte en st car som 20 årig, sylter og bager, bor på en gammel gård og strikker :D

Jamen jeg aner jo ikke, hvordan du ser ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C for mit eget navn Cæcilie, og min datters.

Og Mathilde for hendes mellemnavn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg aner jo ikke, hvordan du ser ud :D

Nej, så er det ikke nemt :D

Har lagt en del billeder op af mig selv, men de ligger vist allesammen i min terminsgruppe (som nu er blevet til mødregruppe ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare altid blevet kaldt Stephi, som er kort for Stephanie. Og så tror jeg bare at jeg synes det lød sødt med 'pigen' efter. Jeg har brugt det brugernavn i mange forbindelser i mange år.

Jeg føler mig efterhånden for gammel til 'pigen', men jeg synes ikke det er nemt sådan at skifte ;)

stephi-mor :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stephi-mor :wub

:super :biglove

(Eller Super-Stephi! Det har du heddet i min verden siden det der med vaskemaskinen på badeværelset :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde Troldemor og BarbaMette :kiss

Super-Stephi lyder lige vel egoistisk :lol Stephi-mor passer ret godt, hmm... det er lige før jeg overvejer det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde Troldemor og BarbaMette :kiss

Super-Stephi lyder lige vel egoistisk :lol Stephi-mor passer ret godt, hmm... det er lige før jeg overvejer det...

Er "Stephi" optaget? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udelukkende fordi jeg er mor til, dengang, en smuksak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare altid blevet kaldt Stephi, som er kort for Stephanie. Og så tror jeg bare at jeg synes det lød sødt med 'pigen' efter. Jeg har brugt det brugernavn i mange forbindelser i mange år.

Jeg føler mig efterhånden for gammel til 'pigen', men jeg synes ikke det er nemt sådan at skifte ;)

Der er skisme heller ikke meget 'pige' over mig i den forstand meeeen what ever works for at bevare illusionen om ungdom, ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er "Stephi" optaget? :chin:

Jeg ved det ikke... Nu blev det Stephi-moren :lol bare fordi! Og nyt billede også. Jeg forvirrer fjenden gør jeg :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stephi-mor :wub

Så godt forslag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke... Nu blev det Stephi-moren :lol bare fordi! Og nyt billede også. Jeg forvirrer fjenden gør jeg :P

:super :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er skisme heller ikke meget 'pige' over mig i den forstand meeeen what ever works for at bevare illusionen om ungdom, ikke ;)

Hov! Så skulle jeg jo ikke have ændret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke... Nu blev det Stephi-moren :lol bare fordi! Og nyt billede også. Jeg forvirrer fjenden gør jeg :P

:D Så fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu overvejer jeg da også nyt profilbillede... Der sker ændringer herinde gør der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit kommer faktisk fra et kælenavn fra min morfar :) Han kaldte mig altid Vinnuska da jeg var barn. (Min Mors familie er fra Polen) En veninde på handelsskolen kaldte mig derfor for Vinnus og det har hængt ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke... Nu blev det Stephi-moren :lol bare fordi! Og nyt billede også. Jeg forvirrer fjenden gør jeg :P

:super :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det er mit forsøg på at være en lille smule anonym. Mit fornavn starter med T, og så lagde jeg bare secret for at være hemmelig til ;) Ikke super opfindsomt, men...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne det ikke være sjovt hvis vi alle skiftede brugernavn i en uge??? :LOL :yay :P

Nøj sikke en forvirring der ville blive :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

..... Nå ja, og profilbillede selvfølgelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER