tinapingvin

Jeg er den heldige vinder af

11 indlæg i dette emne

2 stk operationer inden for den nærmeste fremtid.

Jeg skal have et keglesnit da mine celleforandringer igen er slemme :( Men da jeg tidligere har født mine børn før tid skal jeg tænke over dette, da jeg kan risikere at føde MEGET for tidligt hvis jeg får lavet keglesnittet. Men jeg er sikker på jeg gerne vil være helbredt - det andet er der råd for

Så skal jeg have opereret en sene knude væk som sidder på mit håndled, og muligvis også den knogle som jeg har haft brækket for et par år siden da det er den der forårsager alt det bøvl :(

Heldige mig ikke?

Del dette indlæg

Åhhh Tina pige, sikke meget. Men trods alt godt det er muligt at få det fjernet og godt du fik et barn mere :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 stk operationer inden for den nærmeste fremtid.

Jeg skal have et keglesnit da mine celleforandringer igen er slemme :( Men da jeg tidligere har født mine børn før tid skal jeg tænke over dette, da jeg kan risikere at føde MEGET for tidligt hvis jeg får lavet keglesnittet. Men jeg er sikker på jeg gerne vil være helbredt - det andet er der råd for

Så skal jeg have opereret en sene knude væk som sidder på mit håndled, og muligvis også den knogle som jeg har haft brækket for et par år siden da det er den der forårsager alt det bøvl :(

Heldige mig ikke?

Hmm du er da ikke særlig heldig :( Krydser fingre for at det går som det skal

Knuz Sussie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha pøj pøj med det hele, håber at alt vil gå godt :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en masse på én gang :( Håber det hele går som det skal alligevel... :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram synes godt nok at du går mange ting igennem :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold fast hvor er du heldig men den præmie ville jeg gerne være foruden <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde piger. Har det nu okay med der kommer bugt på det hele, men jeg må hellere informere arbejde imorgen, det er sku lidt noget øv altså :(

Men det varmer når i tænker på en :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv en træls omgang at skulle igennem

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes lige det skal have et par af dem her :kram :kram

Jeg har selv fået fjernet en seneknude to gange, sidste gang var for et år siden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det lyder ikke rart. en masse knus til dig :kram Men godt at de tager hånd om dig og får styr på det hele :kram :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER