Oprettet November 8, 2010 Se lige her : Mine venner Side 1 af 1 Mine vennerVenneforespørgsler der afventer godkendelse : Du har ingen venner Smuttede lige ind på "mine venner", men det skulle jeg vist aldrig have gjort, for der står da ret direkte :: Du har ingen venner :D Andre med samme besked ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Jeg har det som dig, total nedtur, har heller ikke nogle venner ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Jeg blev helt ked af det, da jeg læste overskriften - og så laver du bare fis! :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Jeg blev helt ked af det, da jeg læste overskriften - og så laver du bare fis! :box Det var sørme ikke meningen... :badgirl Knus til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 :lolhit HAHA, jeg sad også og gjorde mig klar på den store trøstende pep-talk. Tak for et godt grin. :laugh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Jeg har heller ikke nogen venner :laugh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 :lolhit HAHA, jeg sad også og gjorde mig klar på den store trøstende pep-talk. Tak for et godt grin. :laugh :kram Knus til dig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Hehe... så troede man lige det var en med mandags-blues... :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Jeg har heller ingen venner, men 2 rigtigt søde veninder :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Nu har jeg fået 1 ven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Heller ingen venner her :rolleyes :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 og jeg har hverken venner eller stjerner he he det er ren galimatias.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg har heller ingen venner :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg har fået en ven :loveshower :yay :yiepie :jul8: :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 I må oprette en lille lokal venneforening hvor I tilføjer hinanden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg har fået en ven :yiepie Og er åben for flere :-) Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jeg har også fået en ven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2010 I må oprette en lille lokal venneforening hvor I tilføjer hinanden ;) :haha der er ikke andet for :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites