Nitzen1987

Hvad skal I lave i aften?

6 indlæg i dette emne

??? Vores fredag aften er for en gangs skyld tom, og vi synes ikke at der kommer noget, der er videre spændende at se i TV... Så måske ender det med at vi tager et par spil på wii'en :)

Hvd skal I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal se Disney med børnene, gøre klar til brunch med familien i morgen og se en af de nyere danske film :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal se film og spise is :) Vi er i gang med at se Star Wars ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal se Disney sjov og senere Live fra Bremen og Den blinde vinkel :loveshower :loveshower

Jeg har købt Susanne Biers Hævnen, men det bliver nok først i morgen aften vi skal se den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal se Disney sjov og senere Live fra Bremen og Den blinde vinkel :loveshower :loveshower

Jeg har købt Susanne Biers Hævnen, men det bliver nok først i morgen aften vi skal se den :)

Uh, jeg forsøgte at se den for et par uger siden. Synes ellers ikke jeg har været "hormonel" eller haft humørsvingninger under graviditeten. Men DEN film, puha. Måtte slukke efter kort tid, jeg stortudede. Børn der mobber hinanden, var bare mere end jeg kunne klare. Den handler jo om ren ondskab.

Nå :btopic

Jeg skal i whistklub. Lyder lidt mormor-agtigt, men det er super fedt. Udvikler sig godt nok ofte til en værre omgang druk, men det er fedt at kunne lave noget med det gamle slæng, hvor man har noget indhold, selvom man ikke drikker. Og så kan jeg jo bare gå, når de bliver for slemme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg forsøgte at se den for et par uger siden. Synes ellers ikke jeg har været "hormonel" eller haft humørsvingninger under graviditeten. Men DEN film, puha. Måtte slukke efter kort tid, jeg stortudede. Børn der mobber hinanden, var bare mere end jeg kunne klare. Den handler jo om ren ondskab.

Nå :btopic

Jeg skal i whistklub. Lyder lidt mormor-agtigt, men det er super fedt. Udvikler sig godt nok ofte til en værre omgang druk, men det er fedt at kunne lave noget med det gamle slæng, hvor man har noget indhold, selvom man ikke drikker. Og så kan jeg jo bare gå, når de bliver for slemme :P

Så kan det være jeg skulle vente til jeg har født, er også noget af en hormonbombe lige pt, der sagtens kan tude til en Merci chokoladereklame :P :P

Men har også hørt den bare skulle være SÅ god..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER