Besvaret October 26, 2011 Åh hvor er han bare skøn... :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 :loveshower Det der Cars-gulvpuslespil, hvad er det lavet af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Marlon September 2011 Sikke en lækkermås! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2011 Ihh hvor er han lækker :loveshower Kan godt li på det første fotograf billede at han har rockstar blik og læbe. Soo cute :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 TUSIND TAK piger, for jeres søde ord, og al rosen til Marlon :loveshower :loveshower :kiss (TiaK - Pladen er sådan en skum-tingest :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 Marlon Sprutter :lolhit Klikkelik --> :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2011 ha ha hvor er han sjov... ej jeg ville være flad af grin over det sprutteri Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Hehe hvor er han bare sjov.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 :lol Dejlig og sjov lille dreng! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Hvor er han bare fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 Hvor er han skoen, altsaa :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 jeg er forelsket i en fyr med hvalpefedt :P ååårha altså.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2011 :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2011 Åååårh hvor er han dejlig troldemor :biglove er helt forelsket... og hvor er i gode til at fange billeder! Håber jeg får taget nogen der er ligeså gode, når min lille pige engang kommer ud til mig :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2011 :wub han er altså dejlig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2011 Åhhh.. Hvor er han altså sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2011 Hvor er det da bare en skøn skøn knægt i har der :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Skal vi ikke snart se nogle nye billeder af søde Marlon :whistling :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2011 Ihh altså..... Jeg bruser over af stolthed hver gang jeg kommer herind og læser alle jeres fantastiske og søde ord om vores lille skat.... Det er så skønt, så skønt!!! :loveshower :loveshower Myliona - jo da.... Jeg har altid lige et par pletskud at vise frem :blush Jeg har lige taget billeder til årets julekort i dag (ja, bedre sent end aldrig :P ) så dem kan jeg lige finde frem i morgen og smide ind..... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Hvor er han da bare skøn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Kommer der ikke snart nyyyye billeeeeder! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske jer en glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 Ups..... Glemte helt at smide de lovede julekort-billeder ind..... De kommer her :) (selv om de er knapt så aktuelle nu :rolleyes ) Og så nogle jeg har redigeret lidt, med farve og beskæring.... De sidste to valgte jeg til årets julekort.... Siddende i stor på forsiden, og liggende i mindre på bagsiden :) Glædelig bag-jul :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2012 Og så lige nogle helt nye fra Januar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Har også lige lagt nogle nye videoer ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites