TiaK

Strækmærker

31 indlæg i dette emne

Nu er jeg ikke selv mor (endnu <_< ), men jeg var med til min venindes fødsel.. Hun havde ikke fået et eneste strækmærke under graviditeten. (Hun havde fået af vide at det er genetisk betonet, så hun frygtede at hun ville få mange mærker)

Da hendes presseveer så begyndte kom strækmærkerne.Det så helt vildt ud og jordemoderen kunne ikke lade værd med at kommentere det (måske ikke lige det man har mest brug for at få af vide når man har fokus på presseveer :klap ) Dagen efter var strækmærkerne næsten væk og her hvor der er gået næsten 6 mdr kan man kun se dem hvis man ved hvor de sidder.

Som hun siger så er strækmærkerne bare et miden om den største dag i hendes liv hvor hun fik den bedste gave nogensinde :)

Del dette indlæg

Jeg har også fået mange strækmærker... Og de går langt ned på maven...rigtig langt :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 graviditet fik jeg allerede de første strækmærker i uge 5 :klap :klap og der kom bare flere og flere til.

Jeg er ret sikker på det for mit vedkommende er hormonbetinget, maven var ingengang begyndt at vokse endnu.

Denne gang aner jeg ikke om jeg har fået nogle, gider ikke se efter i mellem alle dem jeg har fra 1 graviditet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fået strækmærker i graviditeten for 4 år siden. :rolleyes

Til gengæld har jeg små blå sprængte blodårer på siden af lårene :angry :numse

Hilsen Blondie

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 graviditet fik jeg allerede de første strækmærker i uge 5 :klap :klap og der kom bare flere og flere til.

Jeg er ret sikker på det for mit vedkommende er hormonbetinget, maven var ingengang begyndt at vokse endnu.

Denne gang aner jeg ikke om jeg har fået nogle, gider ikke se efter i mellem alle dem jeg har fra 1 graviditet.

I UGE 5!!! Det er da helt vildt :help:help :lolhit

Hilsen Blondie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay..

Jeg er faktisk flov over det, men sidste graviditet gav mig to skæghår under hagen.

Fik også en ordentlig pigmentplet i panden, som dog forsvandt efter et år.

Skægget kommer stadig :numse :lolhit :blabla

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER