Drømmer om nr. 3

Hvor meget udsalgsjunkie er du?

11 indlæg i dette emne

Jeg er STOR udsalgsjunkie :shop . Eeeeeeeelsker gule skilte, procentskilte, lagersalg you name it. Er nok også en stor impulskøber; føles godt når der spares, men har jeg i grunden brug for tingene? :badgirl

Hvor meget junkie er du? :rolleyes

Del dette indlæg

Jeg er meget meget shopping junkie. Men det er mest til børnene :)

Men det behøver ikke nødvendigvis altid være på udsalg eller tilbud (men det skader da ikke) Hvis jeg finder noget de bare MÅ have, så har jeg en tendens til at købe det og så først bagefter tænke over om det nu også var nødvendigt og om de nu også manglede det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er meget meget shopping junkie. Men det er mest til børnene :)

Men det behøver ikke nødvendigvis altid være på udsalg eller tilbud (men det skader da ikke) Hvis jeg finder noget de bare MÅ have, så har jeg en tendens til at købe det og så først bagefter tænke over om det nu også var nødvendigt og om de nu også manglede det.

Det er ca. det samme her ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er udsalgsjunkie... Madvare er faktisk den eneste ting, hvor jeg kan finde på at købe det til fuld pris..

Tøj, sko, brugskunst, møbler, elektronik.. Jeg kunne ALDRIG finde på at købe det til fuld pris - ALDRIG.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er udsalgsjunkie... Madvare er faktisk den eneste ting, hvor jeg kan finde på at købe det til fuld pris..

Tøj, sko, brugskunst, møbler, elektronik.. Jeg kunne ALDRIG finde på at købe det til fuld pris - ALDRIG.

Nej man prutter ikke om prisen på 1 liter mælk (selvom det kunne være sjovt, bare for at se reaktionen :lol )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er mere krejler......køber ting og børnetøj på Trendsales og sælger det igen :) Elsker det :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er også en af dem, der helst kun køber ting på tilbud...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis det samme her!

- Jeg køber ALDRIG noget til fuld pris - udover madvarer, og der er jeg endda også ret flittig til at gennemgå tilbudsaviser osv :)

Til Lille My har vi endnu ikke købt noget til fuld pris.. og vi har købt alt lige fra barnevogn, klapvogn, badekar til tøj og diverse tilbehør, gyngehest m.m. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt li udsalg :) Men HADER rodekasser og menneskemylder! det gider jeg bare ikke - men for Ida T og andet og kan jeg godt lokkes alligevel ;)

Fandt også rodekasser i ønskebørn i går med tøj til 30,- pr del og der stod jeg også på hovedet og fik købt for 200,- men vi var også kun 2 px der ledte :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke glad for at betale fuld pris for noget som helst :D

Heldigvis er jeg blevet rigtig god til lige at tænke mig om en ekstra gang, inden jeg falder for at tilbud. Det kræver selvkontrol, men i det lange løb er det den bedste løsning for mig :)

Jeg synes altid, at jeg rydder ud i ting og smider væk/giver til genbrug, men alligevel har vi bare alt for mange ting! Derfor er det nok meget godt, at jeg ikke kommer rendende med udsalgsfund i tide og utide ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også udsalgsjunkie... Men er heller ikke så meget til rodekasser mm. Derfor er udsalg på nettet perfekt :)

Dagligdagsting som shampoo, sæbe, rengøringsmidler, toiletpapir bliver ALTID købt på tilbud. Jeg kprutter dog ikke om priserne... Kun hvis det er virkelig store ting.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER