Nitzen1987

Hvad bruden ikke ved

13 indlæg i dette emne

???

Hun er da noget af en bestemmer... forstår ikke at man melder sig til sådan et program, når man allerede ved man vil og ikke er villig til at gå på kompromis... Det er jo nærmest umuligt for manden at gøre hende tilfreds....

Del dette indlæg

Jeg har lige zappet væk fra det. Jeg synes bare det er et elendigt program.

Jeg bliver helt sur på hende bruden fordi hun bare vil bestemme det hele, men på den anden side, så kan jeg også blive helt vred på hendes vegne fordi hun ikke får lov til at ha medindflydelse til en dyt til hendes eget bryllup. Hvor må det bare være trist :blink Det er jo once ind a lifetime - ikke bare en dag man lige kan lave om!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan heller ikke have ondt af de par, som vælger at være med i programmet, for de vidste jo, hvad de går ind til...

Men på mit arbejde er der en, som har været med til et sådan bryllup, mener det er det som kommer næste tirsdag. Og det er lidt kunstig stillet op, hver gang kvinden får/har nogle vredes udbrud, så skal det filmes flere gange og gerne med lidt mere vrede på...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er rædsomt, hun er simpelthen så negativ, det må være hårdt for deres forhold at se programmet bagefter...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg ser det ikke :) Ser Live fra Bremen på Zulu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sorry to say men jeg syntes faktisk nogle at de tøser ikke fortjener at blive gift. Deres kommende mænd gør en kæmpe indsats for deres skyld og et bryllup er ikke kun kvindens drøm men også mandens

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sorry to say men jeg syntes faktisk nogle at de tøser ikke fortjener at blive gift. Deres kommende mænd gør en kæmpe indsats for deres skyld og et bryllup er ikke kun kvindens drøm men også mandens

Jeg er så enig.. Og synes faktisk at mændene gør et godt stykke arbejde, i mange tilfælde... Jeg kan også blive helt gal på dem - men synes nu det er meget underholdende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg så det igår, og sidste gang, sammen med manden, som bare blev ved med at have sådan et :blink :blink :o Udtryk i hovedet.

Jeg ser det ellers normalt ikke, for jeg bliver bare så hidsig på kvinderne. Jeg synes simpelthen ikke de kan tillade sig at opføre sig på den måde de gerne gør (så den engelske version af det for nogle år siden). Tror det var sidste gang, hvor kvinden rigtig roste kjolen, lige indtil kameraet var "slukket". Så kom den rigtige reaktion ellers, og hold da op! :o Møgforkælede k-ælling altså.

Måske min modvilje bunder lidt i at jeg slet ikke kan identificerer mig med de kvinder i programmet. Jeg er nemlig en af de (sjældne?) kvinder, der ville elske hvis manden tog over i forberedelserne. Så slap jeg for det stess :)

Og for mit vedkommende (?) drejer det sig ikke om temaet til brylluppet, hovedsagen er at vi bliver gift, og at folk hygger sig. Så skide være med om det er med computer/bil/ you name it tema.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes det er meget underholdende at sidde og se imens man slår hjernen fra hi hi..

Efter det sidste program blev sendt skulle jeg på arbejde (Jeg arbejder med fysisk og psykisk udviklingshæmmede) da jeg mødte ind blev jeg mødt at to kvindelige beboere som også havde set programmet og kiggede bekymrede på mig.. De sagde " du må ikke blive så sur på din mand som pigen i fjernsynet... Det er synd for ham" Jeg måtte lige trække lidt på smilebåndet og forsikre dem om at jeg nok skulle være god ved min kæreste når vi skal giftes om fem måneder... He he elsker mit job :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har set det en gang, og jeg bliver simpelthen så sur på dem alle sammen - ville aldrig selv melde mig til sådan et program, jeg synes det skal være et fællesprojekt, og det var det også da vi planlagde bryllup :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun set det ene program med dem fra Randers omegenen som blev gift i Regnskoven.

Selvfølgelig var der nogle reaktioner som nok var hen i vejret, men jeg synes han lavede for mange jokes med hende. det er ikke alt hvad man skal spøge med til en brud ;)

Jeg har så til gengæld fåët inspiration hvis det nogensinde skulle komme på tale igen.

Har prøvet det store kirkebryllup med min eks og skulle jeg blive gift igen, så tror jeg faktisk at jeg vil lade min kæreste bestemme det meste, for det er jo også hans dag :)

knus Vinni

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kun set nogle få af programmerne bla. det med hende der først roste kjolen og derefter flippede, da hun troede kameraet var sluppet - jøsses :klap

Den tanke får jeg også. Hvis man melder sig til programmet må det være fordi man elsker manden ubetinget og kan leve med at han arrangere brylluppet. Jeg kunne ikke drømme om at melde mig til sådan et program. Da vi blev gift var vi fælles om alle store beslutninger (ok jeg købte kjolen, han købte sit tøj og brudebuketten) men feststed, musik, mad, vin, pynt mv. det var vi fælles om :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit blodtryk kan ikke holde til sådanne programmer :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER