Nafrimi

Hvor hurtigt kan du skrive denne tekst

16 indlæg i dette emne

Nedenstående sakset her fra TV2: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34844383:hvor-hurtigt-kan-du-smse-denne-tekst.html

Find din mobiltelefon frem og skriv så hurtigt som muligt denne tekst i en sms:

"The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human"

Hvor lang tid var du om at skrive teksten? Du var formentlig langsommere end den 18-årige gymnasieelev Anilla Luvin, der i weekenden vandt danmarksmesterskabet i sms-skrivning. Hun skrev den ovenstående tekst på 19,775 sekunder, hvilket var nok til at slå de 14 andre - 13 piger og én dreng.

"Jeg ramte dagen, og det gjorde udslaget i dag, hvor de bedste sms'ere fra hele Danmark var samlet," siger Anilla Luvin.

Del dette indlæg

Mesterskaber i sms-skrivning :blink

Jeg har ikke forsøgt at skrive teksten, men ved allerede jeg ikke vil kunne slå tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op. :blink Det går godt nok hurtigt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eftersom jeg skal skrive sms'er med en lille pen tager det lidt længere tid end på en alm mobil uden touch

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke prøve, ved at jeg ikke kan slå hendes tid. Synes godt nok det er hurtig :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da fast det var hurtigt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun må da slide sin tommelfinger op i løbet af no time... ihvertfald hvis hun så sender ekstra mange sms'er fordi det går så stærkt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

1.45... I´m too slow :zzz :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikke engang jeg gider at forsøge :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gider ikke forsøge - jeg brugte jo næsten længere tid på læse teksten end hun brugte på at skrive :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom jeg skriver nogenlunde hurtigt, så vil jeg overhovedet ikke komme i nærheden af den tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op det var godt nok hurtig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil jeg ikke engang forsøge på :rolleyes :rolleyes

Men 19 sekunder er jo helt vildt..Så har man godt nok prøvet det nogle gange før...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu så jeg nogle af de første konkurrence i vores lokale center og de må jo prøve igen og igen inden for et vist tidsrum.. Så derfor ligger den til sidst i fingerne og man kan jo huske den.. Det var i hvert fald sådan det foregik.. Jeg tror også, at hvis jeg fik 3 min(som jeg mener det var), så kunne jeg måske os til sidst være ret hurtig..

Meeeeeen tvivler dog på jeg kan gøre det på 19 sekunder. Det er jo helt vildt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke engang læse den så hurtigt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER