Sookie

Nu med et surt opstød...

21 indlæg i dette emne

ih altså... 40+2... og hvor er det bare sur r*v.

Hvad i alverden skal man give sig til, når man bare går hjemme og venter?

jeg "tør" ikke at køre nogle steder hen, for tænk hvis der skulle gå noget i gang.

Jeg gider bare ikke mere nu - og hold lige op hvor er jeg træt af folk.

Beskeder og opkald lyder sådan:

"har du ikke født endnu"?

"er du gået i fødsel"?

"skal du ikke snart føde"?

"hvornår føder du"?

og sådan blir det ved.

Så jeg starter bare med at sige "Nej der er ikke sket noget endnu", når jeg tager telefonen.

og jeg har opgivet at være på facebook chat.

og min veninde, som var sat til d. 29/3 - som i øvrigt fødte 3 dage før tid, skrev i forgårs: "er du i fødsel, siden du ikke er på fb".

hun fik svaret "røvbanan" :P

Jeg ved godt at mange går meget længere over tid, og at jeg nok er en utålmodig... ja en eller anden ting :)

Men nøj hvor jeg ikke gider mere nu. Jeg har haft sindsygt meget optræk til noget de sidste 2 uger - men det blir bare aldrig til mere.

Slimproppen gik "rigtigt" søndags - og håbede at det var et godt tegn (da den gjorde det med min datter, gik vandet dagen efter).

Men niks, ud det vil han ikke... og jeg blir bare mere og mere nervøs - specielt med alle de nye forskninger om at det kan være farligt

for baby at gå til 42. læste også at moderkagens funktion blir forringet når man går over tid.

Har forresten prøvet alt nu... Akupunktur (3 gange), Hindeløsning, hoppe på fitness bold, gå lange ture, sex med manden, danse tosset med datteren, køre en humpetur, få masseret fusser og ja selv cyklet en tur.

Så nu er det altså bevist at intet virker.

og kan ikke anbefales.

Var ved jm i 39+2. og der blev han skønnet til 3700! jeg tør slet ikke tænke på hvad hans vægt kommer op på.

Hvad kan man gøre for at gøre denne sindsyge ventetid bare lidt bedre? :help

Del dette indlæg

Være på BK :loveshower :loveshower

Ej jeg ved det ikke, men det hjælper ikke at cykle og få massage, for begge dele har jeg gjort de sidste 4 måneder dagligt og jeg har ihvertfald heller ikke født endnu :)

Der er vel ikke ret meget, at gøre andet end at vente ...

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også min tanke - være på BK!!

Du kan da i det mindste være her med god samvittighed - jeg burde arbejde :(

Kan godt forstå du er utålmodig, tror jeg også jeg bliver hvis (og ikke når!!) jeg går over tid - synes allerede nu at tiden kan være lang og jeg er ike engang i uge 30!!

Kan du ikke opgive en fiktiv igangsættelsesdato om 10-14 dage, så folk ikke bliver ved med at spørge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ka godt forstå du synes ventetiden er lang :kram2 Jeg synes nu ikke det var slemt, gik selv 5 dage over.

Men hvorfor tør du ikke kører nogle vejne? Måske besøge venner eller familie eller gå i biffen helt alene :) Hvis det går helt galt kan du altid ringe efter de blå blink.

Ellers bliver det da en lang ventetid for dig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa... det er jo også fantastisk at være på BK ... og tænk sig at man kan skrive sådan et brok indlæg

og så får man alligevel gode kommentarer :7:

Jeg skal nok bare prøve at tage mig sammen og holde hovedet oppe... men uff...

Altså, hvad med lidt kø kultur i denne gravide verden?

er sikker på at der er et par stykker der sprang over mig.. og ovenikøbet glemte at sende veerne videre. :sm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er det træls! Håber virkelig, at der snart sker noget!!! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er ved at være utålmodig

Jeg læste på et tidspunkt om en som blev så træt af alle de sms'er og opkald med spørgsmål om hun ikke snart havde født.. Hun begyndte at svare " Guuuuuuuuuuud, har jeg glemt at ringe til dig, det er da snart en uge siden jeg har født".. Når så folk brokkede sig over de ikke havde fået svar fortalte hun at hun ikke havde født endnu, men nu gad hun ikke flere sms'er og opkald, så vedkommende skulle ikke henvende sig mere med det spørgsmål, hun skulle nok selv give besked når der var sket noget.

Det synes jeg faktisk var lidt sejt af denne kommende mor to be... For tror gerne at man nærmest bliver drevet til vanvid af alle spørg om det samme konstant

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender lige lidt vestøv.... :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er ved at være utålmodig

Jeg læste på et tidspunkt om en som blev så træt af alle de sms'er og opkald med spørgsmål om hun ikke snart havde født.. Hun begyndte at svare " Guuuuuuuuuuud, har jeg glemt at ringe til dig, det er da snart en uge siden jeg har født".. Når så folk brokkede sig over de ikke havde fået svar fortalte hun at hun ikke havde født endnu, men nu gad hun ikke flere sms'er og opkald, så vedkommende skulle ikke henvende sig mere med det spørgsmål, hun skulle nok selv give besked når der var sket noget.

Det synes jeg faktisk var lidt sejt af denne kommende mor to be... For tror gerne at man nærmest bliver drevet til vanvid af alle spørg om det samme konstant

Kan sagtens se at det er irriterende hvis alle ringer os spørger om man har født, navnligt hvis det er nogen man ikke snakker med jævnligt :rolleyes

Men synes det kommer lidt an på situationen. Jeg har en veninde som for flere år siden ventede sit første barn. Under graviditeten blev der troligt opdateret på facebook hver uge når hun var 23+0, 24+0... osv osv. Der blev desuden taget billeder af alt fra maven, værelset, barnevognen osv. Jeg synes det var for meget men hun har en stor vennekreds og der kom altid mange kommentarer på hendes opdateriger (som KUN handlede om maven).

Hun fødte 42+? efter igangsættelse og de sidste par uger brugte hun så på at brokke sig over at hun ikke bare kunne være i fred fordi folk spurgte til hende (på facebook og privat). Der blev jeg faktisk lidt sur for jeg synes selv hun havde søgt den opmærksomhed og interesse.

Jeg havde heldigvis ingen som kom med irriterende spørgsmål, men jeg nød da når folk gav mig et opmuntrende klap på skulderen osv :)

Men ja, det var så også en grel historie hehe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender lige lidt :bd i din retning. Kan godt forstå, at du er ved at være utålmodig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh... Kan virkelig godt forstå du er utålmodig, SÅ KOM DOG UD!!!

Jeg tænker også på de artikler med at det ikke er godt at gå over tid, hvorfor non de ikke ændre det til at man kun må gå en uge over tid?

Med hensyn til sms'er fra folk, så husk de gør det i en god mening, selvom det er MEGA frustrerende...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh... Kan virkelig godt forstå du er utålmodig, SÅ KOM DOG UD!!!

Jeg tænker også på de artikler med at det ikke er godt at gå over tid, hvorfor non de ikke ændre det til at man kun må gå en uge over tid?

Med hensyn til sms'er fra folk, så husk de gør det i en god mening, selvom det er MEGA frustrerende...

Jeg forstår det heller ikke - når der er så stor en risiko.

og det er jo bare så uudholdeligt. :(

Ved godt at meningerne bag smserne er gode, men de gør mig bare endnu mere stresset og sur over det hele.

Jeg tror også at både min mand og datter ønsker mig langt væk lige nu.. he he.. total ustyrlig hormon bombe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for ve støvet alle sammen - håber snart de begynder at virke :)

Har min datter hjemme idag og lige nu forkæler vi os selv med Chips og slik - og tegnefilm :)

Det er altså hygge på sådan en regnvejrsdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha kan godt huske det fra første graviditet (folk nåede det heldigvis ikke ved 2 graviditet da jeg fødte en måned før tid)

Men min mor var så sød da jeg gik over tid ved første graviditet at hun sendte blomster til mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ringede til fødegangen i morges og har så været inde til tjek.

status er 1 finger åben og 1½cm livmoder hals - så intet i gang.

og lillemanden er blevet skubbet lidt op fra bækkenet, så hun kunne ikke lave en hindeløsning.

men jeg fik et lavement for at blive tømt ud. - lækkert, i know <_<

og så fik jeg akupunktur for smerter i lænden.

igangsættelse synes hun ikke var en ide, men jeg skulle tage hjem og

prøve at slappe lidt af og hvis det blev helt galt igen, så skulle jeg ringe derind

og så måtte de se hvad vi skulle gøre næst.

så nu må jeg prøve om jeg ikk kan bevare tålmodigheden lidt .- og håbe på at der snart

sker noget af sig selv.

men jeg er godt nok bare ved at være på randen... både psykisk og fysisk.

og nu efter at ha fået at vide at det faktisk bare er gået den forkerte vej, så er jeg bare

endnu mere ked :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået et opkald fra både min far og min mormor idag. De skulle jo lige høre om der snart skete noget.

Lige de to havde jeg ikke regnet med at der ville blive utålmodige.. så det siger ikke så lidt.

min lillebror ringede også igår - ham havde jeg heller ikke regnet med at høre noget fra før efter fødslen.

Det er da lidt irriterende at gentage sig selv i telefonen flere gange dagligt - men jeg er selvfølgelig

også bare glad for at familien viser interesse.

før synes jeg det var træls, men nu kan jeg godt se at de også bare er spændte.

Selvfølgelig de som ringer hver dag bare for at tjekke - ja de er egentlig ved at være lidt belastende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nu fået en hindeløsning - denne gang skal det bare virke. og hold op hvor gjorde det ondt. nu kan jeg godt se at hun bestemt ikke fik ordentlig fat første gang.

fårk hvor kan ryggen bare ikke mere nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender en masse VEEEEEEEE støv afsted til dig :goodluck

hep hep hep hep hop hop hop hep hep hep og hop hop igen :balloon

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep, hep, hep på lillemanden! Kan du så komme ud!!!!! :toot

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har jeg ondt af dig :)

Håber snart at der sker noget, så du kan få din lille dreng ud ..

Masser af ve støv sendt herfra.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER