M_lund

Gravid??

10 indlæg i dette emne

Okay.. jeg ved ikke helt hvor jeg skal skrive herinde.. så nu prøver jeg her!!

Jeg har en skøn datter der er kommet ud i uge 29 og er derfor meget let at overstimulerer og har derfor fået afvide af lægen at der skal ikke komme flere børn inden hun bliver 3. og hun er nu 7 mdr. Derudover skal vi giftes til aug og det hele er arangeret, kjolen næsten købt og invitationerne ude..

Pis.. Jeg har ikke fået min mens..!!!!!!!!!!!

Jeg har lige prøvet at regne på det og vi skulle have nemt ved at blive gravide omkring den 11.. og ved at vi gjorde det den 12.. Pis...!! hvornår kan jeg med sikkerhed se det? det kan jeg ikke huske. jeg skulle have haft min mens i tirsdags så for 5 dage siden...!! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre og efter 3 mdr indlagt med vores datter kan jeg slet ikke overskue at skulle have en til allerede.. Men nu har jeg jo set hvad der kommer ud af det og kan jo ikke fjerne det hvis det er der allerede.. PIS!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du burde ku se postive teste nu, hvis du er gået 5 dage over tid. Har du prøvet at teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil os mene du burde kunne teste nu. Håber du får det resultat du ønsker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sendt manden ned efter en.. gik rundt kl 7 for at se om nogen havde åbent.. men ikke én havde bare en enkelt test.. Jeg må prøve lykken..! og så må det jo bare være ment-to-be hvis den er positiv..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan roligt teste nu og dernæst vil jeg lige sige at du ikke skal lytte efter hvad lægen siger. Min læge mente også at vi skulle vente nogle år med at prøve igen og så nyde ham vi har nu. Men jeg prøvede fra starten og nu er der gået 4,5 år uden et barn mere. Så jeg synes at hvis man gerne vil have et mere barn, så nyd at det kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget spændt på hvad testen siger :) Kan godt forstå dit dilemma, men som du selv skriver, så er der en mening med det, hvis du er gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes også du skulle ta en test..

undskyld, men jeg kan ikke lade være med at tænke om i ikke beskyttede jer? hvis det jo ik ligefrem var planen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået testet?? er også spændt på hvad den siger..

og jo du burde godt kunne se resultat allerede nu..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg testet hver dag siden og har i dag fået min mens.. Så jeg er lettet!

Og det er ikke fordi vi ikke vil have en lige nu.. men hun er kun 7 mdr og når vi har været ude bare en dag er hun så for tidlig født at hun ikke kan finde ro. Vi kan ikke komme ud de dage hvor det er tåget eller regn fordi hendes lunger ikke kan klarer det. Hun har tre huller i hjertet som vi kæmper med!! så lige nu syntes vi bare at der er nok med hende!

Og JO.. vi beskytter os. Men har glemt at tage en p-pille én gang og det var præcis hvad der skete da vi fik hende! Jeg er lettet.. og vender tilbage den dag vi er klar til det :) forhåbentligt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg testet hver dag siden og har i dag fået min mens.. Så jeg er lettet!

Og det er ikke fordi vi ikke vil have en lige nu.. men hun er kun 7 mdr og når vi har været ude bare en dag er hun så for tidlig født at hun ikke kan finde ro. Vi kan ikke komme ud de dage hvor det er tåget eller regn fordi hendes lunger ikke kan klarer det. Hun har tre huller i hjertet som vi kæmper med!! så lige nu syntes vi bare at der er nok med hende!

Og JO.. vi beskytter os. Men har glemt at tage en p-pille én gang og det var præcis hvad der skete da vi fik hende! Jeg er lettet.. og vender tilbage den dag vi er klar til det :) forhåbentligt.. :)

Kan godt forstå at du er lettet, når det ikke var planlagt.. :kram2

Håber i får et fantastisk bryllup til August.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER