hasser

Konkurrentanalyse: Sådan finder du de rigtige konkurrenter

3 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg er i gang med at starte en ny virksomhed, og jeg har hørt, at det er vigtigt at lave en konkurrentanalyse. Men jeg er ikke helt sikker på, hvordan jeg skal gribe det an. Kan nogen dele nogle tips eller råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle, Det lyder spændende med din nye virksomhed! En konkurrentanalyse er helt klart vigtig. Start med at identificere dine hovedkonkurrenter og analyser deres produkter, priser, marketingstrategier og kundeservice. Besøg deres hjemmesider og sociale medier for indsigt. Overvej også at lave en SWOT-analyse (Styrker, Svagheder, Muligheder, Trusler) for en dybere forståelse. Du kan finde yderligere ressourcer og værktøjer  Konkurrentanalyse Held og lykke med din virksomhed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig gode tips, som Experienced har delt. Jeg vil også tilføje, at det er vigtigt at være opmærksom på både direkte og indirekte konkurrenter. Direkte konkurrenter er virksomheder, der tilbyder de samme produkter eller tjenester som dig. Indirekte konkurrenter er virksomheder, der tilbyder produkter eller tjenester, der kan erstatte dine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER