Oprettet April 1, 2011 Sad lige og lurede på Ellos.dk, for at se om der var noget jeg bare ikke kunne leve uden, og fandt, tror jeg, den dyreste underkjole nogensinde :o :o :o Og så pæn synes jeg altså heller ikke den er :ba :rolleyes Det er eddermame en trykfejl, så det vil noget :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 Dem skal jeg da ha et par stykker af til den pris :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 oh my god, mon ikke man får lidt for, at gøre ellos opmærksom på det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 Armen altså.. de koster temlig sikkert mere for der står jo FRA 99.999 :lolhit Det må være en ommer :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 Det er vist en stor upser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 To af dem, tak :lol og bare lav den på beløbet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2011 To af dem, tak :lol og bare lav den på beløbet :D :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites