Guest

Hvad er det bedste, der er sket for dig idag???

61 indlæg i dette emne

inspireret af en tråd på madambk, spørger jeg nu jer skønne mennesker, hvad er det bedste, som er sket for jer??

Jeg kan jo selv starte. For os i vores lille hjem, er det, at vi idag fik af vide, at vi er godkendt til at adoptere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bedste der er sket i dag er at jeg har fået min eksamensdato... D. 30. maj skal jeg til min forhåbentlig sidste eksamen i mange år, og kan derefter kalde mig HD(O)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....tror bare jeg holder mig udenfor denne tråd i dag :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været ude og se vores lille hvalp igen i dag :loveshower Vi henter den hjem lørdag den 9. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE Gitte hvor er det fantastisk :loveshower

Det bedste der kommer til at ske i dag må være at Emil blir udskrevet til midnat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....tror bare jeg holder mig udenfor denne tråd i dag :( :boo

Sødeste det lyder ikke rart :kiss En masse kram herfra :kram2 Du må endelig skrive hvis du får lyst/brug for det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet sygemeldt resten af mit vikariat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE Gitte hvor er det fantastisk :loveshower

Det bedste der kommer til at ske i dag må være at Emil blir udskrevet til midnat :)

tak søde, og hvor er det dejligt for jer, at i kan komme hjem til faste rammer igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set en smule ÆL-udflåd, så pludselig tør jeg håbe på min krop måske laver en ÆL af sig selv igen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sket endnu, men om 10 minutter er alle ungerne lagt og jeg smider mig på sofaen og ser nye afsnit af Bones PÅ ENGELSK og ikke fransk synkroniseret <_< SÅ det der bedste tidspunkt i dag!

Manden er på forretningsrejse, Josephine er syg og dagen har været lang at komme igennem, så efteerputnings-roen er GULD i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sket endnu, men om 10 minutter er alle ungerne lagt og jeg smider mig på sofaen og ser nye afsnit af Bones PÅ ENGELSK og ikke fransk synkroniseret <_< SÅ det der bedste tidspunkt i dag!

Manden er på forretningsrejse, Josephine er syg og dagen har været lang at komme igennem, så efteerputnings-roen er GULD i dag!

Puh lyder også som en hård dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh lyder også som en hård dag :kram2

Tak :)

Og NU er det bedste tidspunkt! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det bedste der er sket for mig idag skete faktisk idag for 8 år siden :) men idag har vi holdt en dejlig og hyggelig fødselsdag for de store drenge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det bedste der er sket for mig i dag er slet ikke eksamensdatoen... Det er at min celleprøve var negativ, så nu skal jeg ført til kontrol igen om et år :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det bedste der er sket for mig i dag er slet ikke eksamensdatoen... Det er at min celleprøve var negativ, så nu skal jeg ført til kontrol igen om et år :bunny

ej sikke en dejlig nyhed, og har du set, at du er blevet til radioaktiv medlem, det står under dit avatar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm....tror bare jeg holder mig udenfor denne tråd i dag :( :boo

Hvad da :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det bedste der er sket for mig i dag var da mine forældre kom uanmeldt på besøg og min far havde gravet en masse blomster, buske og løg op fra deres have, vi skal have plantet i vores lille have :loveshower :loveshower Den er lidt "nøgen" nemlig, så det er godt med en far der har grønne fingre og mange blomster i deres have..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hentet vores nye bil nr2 og jeg fik en tegning ved min skønne datter med ordet "kærlighed". "mor det er fordi jeg er fuld af kærlighed til dig" :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig tråd :)

Det bedste, der er sket for mig idag, er at min mor opdagede at hun så supergodt ud i gallakjole (vi var ude og kigge efter tøj til hende, til mit bryllup...). Hun har virkelig været nervøs for at der slet ikke var noget, der ville klæde hende, så det var fedt at se hende stå der og føle sig rigtig pæn. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft lidt alene tid med manden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en mand der siger han elsker mig uanset hvad... At solen har skinnet og vi har siddet hos naboen og hygget med øl i solen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være i haven :loveshower :loveshower Jeg elsker vores lille have og bare det at kunne hænge vasketøj ud, der rent faktisk bliver tørt er skønt :balloon :balloon

Jo, så har jeg fået trykt og pakket 2x60 konfirmationssange til min nevø der skal konfirmeres om 14 dage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at vi har tegnet vores nye køkken så nu venter vi bare på at vi får af vide hvornår de kan starte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slappe af med benet oppe. Røg ned af mandens lift på lastbilen fredag aften.

og er lige hjemvendt fra lægevagten. Det er så et trælår med indvendige blødninger,skal opsaverer at det ikke skifter farve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Fitnessworld og træne i 45 min, på en dag hvor jeg ellers ikke havde planlagt træning fordi jeg skulle restituere ovenpå gårsdagens lange løbetur. Men benene havde det overraskende fint :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER