Besvaret April 7, 2011 At jeg har været ved frisør og er blevet klippet og farvet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At Lærke har fået vuggestue plads! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At blive tisset på af min lille søn :D :wub :biglove hahah mums :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 at være næsten færdig med en stor opgave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Fik af vide at vi kunne komme og hente vores lille hvalp i morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At jeg har shoppet det første babytøj i dag! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At jeg har haft et møde med min tidligere praktiklærer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At min dejlige mand kom hjem med en kæmpe buket blomster, da vi har årsdag :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At DSB ikke var forsinket... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At have fået den smukkeste buket blomster af en BX kvinde :biglove Hun har en KÆMPE plads i mit hjerte... og jeg GLÆDER mig til at møde hendes lille søn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 At jeg er kommet ordentligt i gang med min bacheloropgave :) Yes yes snupper lige den her status også :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites