Tmm

Puha styrtblødninger

5 indlæg i dette emne

Ej ej ej .

bliver simpelthen nød til at falde lidt ned herinde hos jer søde tøser .

er idag gået ind i 13 uge , i tirsdags var jeg til nakkefolds scanning og der var alt i skønneste orden , fint mængde fostervand , hjertet fungere som det skal og arme og ben osv var alt helt udemærket, om aftenen begynder jeg bare at styrtbløde ( gjorde også ved min sidste graviditet så tog det roligt ) men om morgen blødte jeg stadig , så op på sygehuset og blive scannet efter at have ventet 2 hårde timer blev jeg scannet og det var fint inde i maven de gik ud fra jeg "bare" blødte fra livermoderhalsen ( en lille rift ) men nu 48 timer efter ( i nat ) skete det igen , kæmpe styrtblødning , men altså de siger det er ganske nogmalt , og har da heller ikke ondt , men for søren det kan gå hen og bliver en lang graviditet hvis det forstsætter sådan :o andre der har prøvet det samme :s

Krammer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har overhovedet ingen erfaring med blødning, men vil bare give dig et stort :kram - det må være super hårdt at være bekymret hele tiden!

Godt at baby er ok - det er jo det vigtigste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da helt vildt, men godt alt er som det skal være :) desværre heller ingen erfaringer her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg blødte heller ikke i min graviditet.. så neej har heller ikke erfaring desværre.

Men puha, godt baby har det godt :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det samme på nogenlunde samme tidspunkt.... Og puha hvor er det bare ubehageligt, og man bliver så bange :(

Jeg havde 3 styrtbødninger på en weekend, og blødte efterfølgende en smule i 3 ugers tid.... De fandt ud af at det var fordi min moderkage lå helt nede foran livmodermunden, og den derfor "lækkede", eller hvad man skal sige... Heldigvis var det ufarligt, og i takt med at min livmoder voksede, trak moderkagen sig længere op.

Jeg håber ikke du skal bøvle med det alt for længe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER