Oprettet March 31, 2011 så ser det alligevel ud til at jeg skal til take that koncert i parken den 16 juli :) havde ellers opgivet at komme afsted da hende jeg havde planlagt det med bakkede ud og jeg ikke ville tage afsted alene, men så kontakter min gamle klassekammerat mig til aften og siger at hun har billetter og om jeg ikke vil med. om? det bliver så utrolig fedt, vi bliver totalt teenagetøser igen :) vi to var de største take that freaks dengang så nu skal alle de gamle minder friskes op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 Hvor dejligt. Rigtig god tur og hils Robbie :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 God tur! Jeg skal derind d. 15., men mangler også stadig en der vil med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 Rigtig god fornøjelse.. Håber I får en rigtig god aften sammen med Take That.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 Ej hvor fedt :) Er SLET ikke misundelig :whistling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2011 Ai hvor fedt!! Kan godt forstå du er glad! :D Det bliver da alt for skægt! :D Og jeg er slet ikke misundelig nej nej ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 piv piiiiiv jeg har også billet til den 16. juli i parken, det skulle havde været en rigtig hyggetur, med min mand, svigerinde og hendes kæreste, men jeg har termin d. 9. august, så tror desværre ikke jeg kan klare at stå oppe uden mulighed for hvil i så mange timer <_< :boo :gal Det skulle ellers have været så hyggeligt, men hotelovernatning mm. til søndag i Kbh. men nop det bliver vist en anden gang... men indtil videre har jeg stadig billetten og håber på det bedste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 jeg skal også af sted d. 16. og glæder mig helt vildt. Måske vi skal finde ud af at mødes et sted derinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 Hvor godt :glad Håber du får en fantastisk tur :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 jeg skal også af sted d. 16. og glæder mig helt vildt. Måske vi skal finde ud af at mødes et sted derinde... ja det kunne da være super hyggeligt, jeg ved dog ikke helt hvilke planer de to tøser jeg skal følges med har. men tror vi tager derover om formiddagen engang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2011 Rigtig god tur :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites