Oprettet September 2, 2020 Hej piger, jeg skal egentlig først have taget blodprøve om 3 dage (5/9), men “kom til” at teste i går og i dag. Jeg har vedhæftet testene fra i dag; den med blå steg er apotekets og er fra i morges, og den med lyserød streg er valmed og er fra kl 13 i dag. Der er jo klart to streger - men hvordan kan man vide om et er en bio? Kan det være det, når stregerne ikke er helt svage? De er tydligere end den jeg tog i går, som jeg ikke fik taget et billede af. jeg fik taget æg ud fredag den 20/8, og lagt 1 tilbage den 23/8, der havde delt sig i 8. jeg vil være meget glad for jeres input! kh M. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2020 Det kan du ikke Kort svar. Det ser umiddelbart positiv nok ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2020 Man kan ikke vide om det ender ud i en bio, og hvor tydelige testene har været har heller ikke effekt på om det ender i en bio eller ej, men jeg krydser alt hvad jeg kan for dig og lige nu er du gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2020 Mange tak for svar! Jeg krydser fingre!! i dag ser testene sådan her ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2020 De er da pænt meget positive Del dette indlæg Link to post Share on other sites