Oprettet March 29, 2011 Jeg elsker og tage billeder af alt! kan ikke gå en tur uden at jeg ser motiver over det hele. Så nu vil jeg gerne dele lidt af mine billeder med jer :loveshower Håber I synes om dem, da jeg drømmer om at blive fotograf en dag, om ikke andet så bare som en lille side butik :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 Hvor er det nogle gode billeder :respekt Du er skisme dygtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 Det er nogle rigtige gode billeder du tager :) Kan du photoshop? Der kan du også lege meget med belysningen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 Det er nogle rigtige gode billeder du tager :) Kan du photoshop? Der kan du også lege meget med belysningen. Ikke så meget endu, men jeg bruger picasa rigtig meget. og har da også brugt det en hel del her. Tak for jeres søde ord :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 Nu er det en smagssag hvordan man ønsker at lege med belysningen, men jeg har prøvet at lege lidt med din abe. Håber det er ok :) Din er til venstre og den jeg har leget med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 Nu er det en smagssag hvordan man ønsker at lege med belysningen, men jeg har prøvet at lege lidt med din abe. Håber det er ok :) Din er til venstre og den jeg har leget med Det bare rigtig godt!! det jeg har helt fra starten er næsten helt mørkt. men du har da fået meget mere lys på og fraver :-) kunne være jeg snart skulle sætte mig lidt mere ind i det :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2011 Rigtig gode billeder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Kom lige i tanke om min gamle fototråd. så der kommer lige et billed til :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2011 Var lige en tur på Grenå havn igår :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 De virkelig flotte dine billeder :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2011 jubiii!!! nogle har opdaget min tråd Tak skal du ha :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2012 Lige smide lidt på min gamle fototråd :-) Har leget fotograf for min søster (er hun ikke smuk?) Hvad synes I? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2012 Lige smide lidt på min gamle fototråd :-) Har leget fotograf for min søster (er hun ikke smuk?) Hvad synes I? :rolleyes Jo det er hun - og hun er endnu smukkere i virkeligheden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2012 Rigtig gode billeder og meget smuk søster du har :loveshower sådan en fin mave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2012 Jo det er hun - og hun er endnu smukkere i virkeligheden ;) Kender du hende? :gp Og tak skal I ha :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2012 Kender du hende? :gp Og tak skal I ha :tak Jep :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Jeg tager selv en del billeder ligesom dig, men vil høre om du gør i lukketid og ISO?! I så fald hvordan anvender du det og bruger du stativ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites