Betina73

3D-Scanning

9 indlæg i dette emne

Nu der bliver skrevet så meget om 3D scanninger er jeg jo blevet lidt nys. :)

Nogen der ved hvor man kan få lavet sådan en scanning i Esbjerg og hvad det evt. koster.

Skal til gennemscanning i morgen, og er en 3D scanning for sent når man er over de 20 uger?

Kunne måske være sjovt at se lille tøsen sådan i en slags "real life" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej en 3D scanning er ikke for sent, når man er over de 20 uger.

Men man får vist mest ud af det inden uge 34. - har jeg hørt.

Så mellem 20 og 34 er det vist bedst.

Ved dog ikke lige om der ligger en klinik i Esbjerg.

Har du prøvet at google 3D scanning i Esbjerg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3D scannet i Kolding da jeg var 29+ og det var helt fantastisk..... Når man er så langt henne så ligner baby jo et helt færdigt lille menneske.... Og jeg mener også de anbefaler at det er inden uge 34.....

Jeg gav 1400 for det mener jeg, så det er ikke nogen billig fornøjelse..... Men helt sikkert pengene værd synes jeg! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3d scannet i 28. uge :loveshower :loveshower Vi gav 800 kroner for det, men det var på sjælland.. Ved ikke hvor man kan blive scannet omkring Esbjerg..

Men det er en kæmpe oplevelse, jeg slet ikke vil være foruden :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3d/4d scannet i uge 27+0 og det var i fredericia. vi gav 1400 kr. og der var video og mange fantastiske scanningsbilleder med.. :) samt en dvd med scanningsbillederne og en video. :loveshower

Men det er simpelthen alle pengene vær.. det er en fantastisk oplevelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3D scannet i uge 30 og det var super godt, vores billeder blev ifølge scanningsjordmoderen rigtig gode pga. den store mængde fostervand jeg har...Så jo mere fostervand jo bedre billeder.

Vi gav 1400 for det, hvilket var den store 3D scanning på

45 min. og med mulighed for at komme igen, hvis billederne var blevet dårlige... Man kunne dog også få en til 1100 på 30 min. og så er den uden sidst nævnte mulighed. Vi blev scannet ved scanningsjordmoderen.dk, som ligger flere steder, tror desværre bare ikke de ligger i Esbjerg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen børn - men har været til 3D scanning med en veninde. Hun gav 1000 kr for det, og fik en dvd med hele scanningen, hvor man også kan høre alt hvad der blev sagt. Udover det fik hun også en masse billeder med. Lige hos den klinik var det jordemødre der scannede.

Det er ikke for sent efter uge 20. Jeg mener at hun sagde at det er bedst at få det foretaget fra uge 26 - 32 mener jeg. Jo mere fostervand der er, desto bedre.

Men google er din ven, mon ikke der dukker nogen resultater op hvis du prøver at søge på 3D scanning i Esbjerg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt tid til 3D scanning hos scanningsjordemoderen. De hører til i Århus og Silkeborg. Jeg fik at vide at det var bedst mellem uge 28-31. Vi skal derind når jeg er 29+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt tid til 3D scanning hos scanningsjordemoderen. De hører til i Århus og Silkeborg. Jeg fik at vide at det var bedst mellem uge 28-31. Vi skal derind når jeg er 29+4 :)

Jeg blev scannet hos dem i Silkeborg... Glæd dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER