babydyr

Så er nr. 2 decemberbaby på vej :-)

25 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Så kan jeg også melde mig ind i december terminsgruppen :loveshower

Jeg har termin enten den 2. eller den 3. december, alt efter hvilken terminsberegner jeg bruger, så jeg er i dag ca. 4+4.

Der er bestilt tid hos lægen den 11. april - glæder mig til at få en officiel terminsdato.

Håber snart at få selskab af endnu flere december-mødre, så vi kan få en rigtig god terminsgruppe :glad.

Mange hilsner fra mig

Del dette indlæg

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Hjertelig tillykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

YAY! Stort tillykke med graviditeten :)

Jeg glæder mig til at følges med dig de næste 8 måneder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Hjertelig tillykke

Tusind tak :loveshower

Stort tillykke :loveshower :balloon

Taaaak :loveshower

YAY! Stort tillykke med graviditeten :)Jeg glæder mig til at følges med dig de næste 8 måneder :)

Jaaa, det bliver super hyggeligt :)

Kan se, at du er gravid med nr. 2. Jeg er selv gravid for allerførste gang, så det er godt at have nogen at spørge til råds - jeg får sikkert brug for det :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan se, at du er gravid med nr. 2. Jeg er selv gravid for allerførste gang, så det er godt at have nogen at spørge til råds - jeg får sikkert brug for det :help

Du spørger bare :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :)

Så kan jeg også melde mig ind i december terminsgruppen :loveshower

Jeg har termin enten den 2. eller den 3. december, alt efter hvilken terminsberegner jeg bruger, så jeg er i dag ca. 4+4.

Der er bestilt tid hos lægen den 11. april - glæder mig til at få en officiel terminsdato.

Håber snart at få selskab af endnu flere december-mødre, så vi kan få en rigtig god terminsgruppe :glad.

Mange hilsner fra mig

Kæmpe tillykke herfra! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe tillykke herfra! :loveshower

Tak :kram

Hvornår har du termin?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår har du termin?

Den 3. december - så vi følges ad. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den 3. december - så vi følges ad. :)

Hvor skønt - stort til lykke :loveshower .

Så er det 1. 2. og 3. december indtil videre :D

Mærker du mange forandringer? Jeg synes, at jeg har det fint indtil videre, men jeg har større appetit end normalt og kan ikke rigtigt klare stærke lugte :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt - stort til lykke :loveshower .

Så er det 1. 2. og 3. december indtil videre :D

Mærker du mange forandringer? Jeg synes, at jeg har det fint indtil videre, men jeg har større appetit end normalt og kan ikke rigtigt klare stærke lugte :wacko

Jeg har det også svært med lugte. Jeg har en del kvalme, om morgenen og om aftenen og når jeg får lavt blodsukker. Og så er jeg træt og også sulten.:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg med største velbhag spist rugbrød med hjemmelavet kylligesalat og agurk til morgenmad :D Det er aldrig sket før, men jeg MÅTTE bare have det :sandie

Synes godt nok det er tidligt at begynde med underlige madvaner (er 6+0) - det kan godt gå hen og blive underligt senere i graviditeten :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

STORT tillykke med jeres kommende lille babynisse :loveshower :loveshower

Decemberbørn er fantastiske ( er selv født i starten af december ) :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg med største velbhag spist rugbrød med hjemmelavet kylligesalat og agurk til morgenmad :D Det er aldrig sket før, men jeg MÅTTE bare have det :sandie

Synes godt nok det er tidligt at begynde med underlige madvaner (er 6+0) - det kan godt gå hen og blive underligt senere i graviditeten :lolhit

:lol

Ja, jeg er så lige i den modsatte grøft for tiden.

Jeg får kvalme af diverse ting og sager, så der skal jeg nogle gange være heldig hvis måltidet bliver nede.

STORT tillykke med jeres kommende lille babynisse :loveshower :loveshower

Decemberbørn er fantastiske ( er selv født i starten af december ) :balloon

Der er absolut heller ikke noget i vejen med at få et decemberbarn i vores øjne :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

STORT tillykke med jeres kommende lille babynisse :loveshower :loveshower Decemberbørn er fantastiske ( er selv født i starten af december ) :balloon

Faktisk er det nok det værste tidspunkt at få en baby for os, men kun på papiret ;) Min mand og begge mine forældre har fødselsdag i slutningen af November og min kusine har den 2. december, som jo indtil videre er min terminsdato :o Men i sidste ende er vi jo fuldstændigt ligeglade med, hvornår den lille kommer - det vigtigste er jo, at vi får et sundt og rask barn :biglove

:lol Ja, jeg er så lige i den modsatte grøft for tiden.Jeg får kvalme af diverse ting og sager, så der skal jeg nogle gange være heldig hvis måltidet bliver nede.Der er absolut heller ikke noget i vejen med at få et decemberbarn i vores øjne :wub

Jeg havde lige et kort øjebliks meget slem kvalme i går - var sikker på jeg ville kaste op! Heldigvis gik det over igen, men jeg tænker at kvalmen kan indfinde sig for alvor hvornår det skal være, så jeg nyder at jeg kan spise de fleste ting indtil videre :)

Håber, at din kvalme går over igen snart :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået tid til NF scanning. Det bliver den 25 maj, og både manden og jeg glæder os rigtigt meget :loveshower .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået tid til NF scanning. Det bliver den 25 maj, og både manden og jeg glæder os rigtigt meget :loveshower .

Næh, det er min 30-års fødselsdag - det kan da kun bringe held! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næh, det er min 30-års fødselsdag - det kan da kun bringe held! ;)

Ej, hvor sjovt :) Jeg kender også en anden, der så bliver 40 år den dag, det kan kun bringe held med flere fødselsdage, he he.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt du har fået en tid :loveshower

Det er jo lige om lidt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her til morgen har jeg mærket en bølge af bobler nederst i maven :loveshower . Det føltes ikke som noget jeg har prøvet før, så er helt sikker på, at det er babyen der rumsterer rundt :wub .

Jeg er jo lidt en "snyder", fordi jeg allerede har termin den 27. november :D , men har I andre mærket liv endnu?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med den kommende mini nisse :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke og hvor skønt at du mærker bobler :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her til morgen har jeg mærket en bølge af bobler nederst i maven :loveshower . Det føltes ikke som noget jeg har prøvet før, så er helt sikker på, at det er babyen der rumsterer rundt :wub .

Jeg er jo lidt en "snyder", fordi jeg allerede har termin den 27. november :D , men har I andre mærket liv endnu?

STORT!! Det er bare den BEDSTE følelse når man mærker liv! :loveshower

Jeg har selv mærket liv siden 23. maj :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med den kommende mini nisse :bd

Tusind tak :loveshower Ha ha - mini nisse, det er faktisk et godt kælenavn :D Jeg kaldte den julegrisen et par gange, inden terminen blev flyttet til slutningen af november :P

Tillykke og hvor skønt at du mærker bobler :loveshower

MAnge tak skal du have :) Og ja, det er SÅ skønt med boblerne :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

STORT!! Det er bare den BEDSTE følelse når man mærker liv! :loveshower

Jeg har selv mærket liv siden 23. maj :hurra

Tusind tak, Caramia :) .

Jeg har jo ikke været gravid før, så det var virkelig en fantastisk oplevelse at mærke boblerne :wub

Og hvor er det skønt, at du har mærket liv siden den 23. maj :loveshower

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER