Oprettet March 28, 2011 Puha .. natten til søndag, søndag morgen og nu her har jeg haft ondt i maven nogle gange hvor det spænder, og kvalme .. og nu gik jeg på toilettet, og ad man .. Det røg bare ud af mig :s .. kan man få det sådan inden der kommer veer? Altså at kroppen selv prøver at rense ud .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 ja det kan man sagtens.. jeg havde (undskyld) diarre i nogle dage op til fødslen og da fødslen lige var gået i gang med veer, kastede jeg op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Sådan har jeg det også sommetider og har ikke født endnu :ba :ba Det kan også være noget du har fået spist som maven ikke er rigtig glad for... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Har ik spist noget specielt min mave ik burde ku li, holdt fødselsdag så har spist boller og lidt kage .. Det er flere år siden jeg har oplevet det :s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Her i starten af min graviditet har jeg også forfærdelig dårlig mave uden nogen umiddelbar grund.. Så det kan vist komme på alle tidspunkter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Øv .. jeg håber bare snart der sker noget .. er i uge 36+1 nu .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Jo det kan sagtens være kroppen der selv begynder at gøre sig klar til fødslen :P Men hold lige 6 dage mere så du runder 37+0 :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Det er da helt klar kroppen som gør sig klar så husk ar drikke helt vildt :loveshower :loveshower Og så :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2011 Håber virkelig at i har ret :) .. det ville være skønt .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites